Killer_DT Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ok, Ok, jeg skal slutte å mobbe Willow! Det er forresten jævli stilig når hun går seg var i ep 6x21 og 6x22. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 trikset er å komme seg inn på dem rette serverene. ikke bruk winmx's standard servere, dem suger og der er veldig lite på dem. du må klikke på 'openap protocol networks' og så enten se på denne siden http://www.napigator.com/list.php og taste inn servere eller klikke på 'find .wsx' og laste ned den største listen du finner og legge den inn. deretter prøved du å koble deg opp imot diverse servere. treffer alltids en eller annen som er meget rask og har veldig mange brukere.. det som er fint er at du kan vere påkoblet flere servere sammtidig og søke på dem samtidig :smile: Jeg tok ned en sånn WSX liste og imorterte den. Jeg fikk opp ca 100 servere, men jeg klarer ikke å koble til noen av dem når jeg trykker connect. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg tok ned en sånn WSX liste og imorterte den. Jeg fikk opp ca 100 servere, men jeg klarer ikke å koble til noen av dem når jeg trykker connect. Glem det jeg sa, det funket som fa.en! Visste ikke det gikk an å koble til andre servere engang! Her kommer jeg til å gå meg varm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå