Prelude Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 14:14, tommelomsk skrev:Hvilken hub leter du på? går for det meste på svenske 10mbit hubber, men jeg hopper inimellom dem fleste større hubber som er tilgjengelig og som jeg kan koble meg inn på.. lastet ned WinMX for å teste det, en kompis annbefalte den Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 14:37, Prelude skrev: Quote: Den 2002-05-30 14:14, tommelomsk skrev: Hvilken hub leter du på? går for det meste på svenske 10mbit hubber, men jeg hopper inimellom dem fleste større hubber som er tilgjengelig og som jeg kan koble meg inn på.. lastet ned WinMX for å teste det, en kompis annbefalte den har prøvd med WinMX i nesten en uke og har bare fått ned 2 episoder av Andromeda. Grokster er faktisk mer effektivt. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 12:28, morta skrev: Quote: Den 2002-05-30 12:02, tommelomsk skrev: Har sett Star Trek - The Next Generation helt ferdig. Har litt over en sesong igjen av Star Trek Voyager. Etter det så hadde jeg lyst til å se Star Trek DS9 Hva med Star Trek - Enterprise, Earth Final Conflict, Quantum Leap, Crusade og Andromeda. Har du sett noen av de seriene. Det kan anbefalles å se hvis du liker sifi. :smile: Hva er dette Earth Final Conflict? Vanskelig å få tak? Underholdende? [ Denne Melding var redigert av: Killer_DT på 2002-05-30 15:19 ] Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 13:43, Prelude skrev:Red Dwarf er konge.. har alt untatt ses1 på plate her :wink:absolutt beste sci-fi serie jeg noensinne har sett er Farscape, satt og såg 3 epsisoder hver dag til jeg gikk tom for sesong3 ellers så er også B5 en klar favoritt, fulgte med den da den gikk på TV2 og mener på at jeg fikk med meg hver eneste episode :smile:for ikke så altfor lenge siden så gikk det en serie på TVN som var på en måte videreføring av B5 et par hundre år senere eller no, hva het den serien?var ikke klar over at den gikk da jeg ved en tilfeldighet klikket meg over til TVN og det første jeg såg var en B5 jordisk slagskip og neste scene inni skipet så gikk samtlige med B5 uniformene (dem nye som B5 folket tok i bruk da dem forkastet jordens uniformer og gikk til krig for å si det sånn)den serien såg ganske så intressang ut, med 'elekro wizards' og greier, noen som vet hva den heter? Babylon 5 er bare et par år før Crusade. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hvis du mener Star trek er noe av det dårligeste som er laget av tv serier så har du ikke sett mye på tv.. Anklagene mot Star trek er jo patetisk i seg selv, ja de forteller mer om deg enn om star trek.. Hvis du ikke har fått med deg det enda så er det science ficton, og hva vil det si TROR DU ? Hvis du hadde hatt litt kreative evner så hadde du funnet en grunn til at tingene gjøres slik de gjør i star trek. Mange av tingene de gjør er sjekket opp mot vitenskapsmenn, ting vitenskapsmenn anser som muligheter gjør de i star trek. ( Hint; star labs i usa ) Din egen fantasi velger om tingene de presenterer er mulig eller ikke, desverre så lever nok du i saueflokken og ser ikke det store.. Eksempel på fantasi@virkelighet: Trikorderen: Den kan levere sende ut energi ikke sant ? Ved å modulere elektromagnetiske stråling ved forskjellige bølgelengder og sende ut så kan man påvirke forskjellige stoff sine reaksjoner... hvorfor er kun noe lys synlig for oss og hvorfor blir maten varm i en mikrobølge ovn ? Er begge eksempler på elektromagnetiske bølger, men du er for lame til å forestille deg potensialet. Krig i rommet: Regner med romskipene har stor masse, det medfører at de beveger seg relativt treigt, skulle også tro at disse fremtids skipene har en for for "aimbots" og da hjelper det jævlig lite å hoppe rundt i verdensrommet med et stjerrneskop på 2milioner tonn som du gjør i counter strike ( cheater strike ) Du trenger bare litt kreativitet så får du alt til....... Det skal jo være kult og underholdende og ikke kjedelig og realistisk! Startrek er drit kjedelig, det er blottet for alt som heter intensitet! Imotsettning til B5 og Farscape. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:13, Killer_DT skrev: Quote: Den 2002-05-30 12:28, morta skrev: Quote: Den 2002-05-30 12:02, tommelomsk skrev: Har sett Star Trek - The Next Generation helt ferdig. Har litt over en sesong igjen av Star Trek Voyager. Etter det så hadde jeg lyst til å se Star Trek DS9 Hva med Star Trek - Enterprise, Earth Final Conflict, Quantum Leap, Crusade og Andromeda. Har du sett noen av de seriene. Det kan anbefalles å se hvis du liker sifi. :smile: Hva er dette Earht Final Conflict? Vanskelig å få tak? Underholdende? Earth Final conflict er en ganske bra serie synst eg, har dei siste to mnd sett sesong 1,2,3 og snart ferdig med s4,er vel påtide å få tak i 5x22 snart. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:18, Killer_DT skrev: Hvis du mener Star trek er noe av det dårligeste som er laget av tv serier så har du ikke sett mye på tv.. Anklagene mot Star trek er jo patetisk i seg selv, ja de forteller mer om deg enn om star trek.. Hvis du ikke har fått med deg det enda så er det science ficton, og hva vil det si TROR DU ? Hvis du hadde hatt litt kreative evner så hadde du funnet en grunn til at tingene gjøres slik de gjør i star trek. Mange av tingene de gjør er sjekket opp mot vitenskapsmenn, ting vitenskapsmenn anser som muligheter gjør de i star trek. ( Hint; star labs i usa ) Din egen fantasi velger om tingene de presenterer er mulig eller ikke, desverre så lever nok du i saueflokken og ser ikke det store.. Eksempel på fantasi@virkelighet: Trikorderen: Den kan levere sende ut energi ikke sant ? Ved å modulere elektromagnetiske stråling ved forskjellige bølgelengder og sende ut så kan man påvirke forskjellige stoff sine reaksjoner... hvorfor er kun noe lys synlig for oss og hvorfor blir maten varm i en mikrobølge ovn ? Er begge eksempler på elektromagnetiske bølger, men du er for lame til å forestille deg potensialet. Krig i rommet: Regner med romskipene har stor masse, det medfører at de beveger seg relativt treigt, skulle også tro at disse fremtids skipene har en for for "aimbots" og da hjelper det jævlig lite å hoppe rundt i verdensrommet med et stjerrneskop på 2milioner tonn som du gjør i counter strike ( cheater strike ) Du trenger bare litt kreativitet så får du alt til....... Det skal jo være kult og underholdende og ikke kjedelig og realistisk! Startrek er drit kjedelig, det er blottet for alt som heter intensitet! Imotsettning til B5 og Farscape. vil påstå Babylon 5 er meir realistisk enn Star Trek...ST er vel en av dei kjedeligaste scifi seriane som har blitt laga...JMS som laga B5, samarbeidde med Nasa (Jet Propulsion Laboratory) for å få den meir sannsynling. Babylon 5 inneheld no også mindre hitech-ting enn Star Trek, einaste punktet B5 er meir scifi er vel jumpgates kanskje. Syns iallefall B5 føles langt meir realistisk og sannsynlig enn Star Trek. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Babylon 5 er bare et par år før Crusade. Babylon5's tidsramme er 2257 til 2262. Crusades tidsramme skulle ha vært 2267-2272, men serien ble jo kansellert midt i sesong 1. Så Crusade foregår 5 år etter det som skjedde i nest siste episode av B5. (siste episode av B5 foregår i 2281). Ja, jeg var en ihuga fan av B5 og leste opp på alt om hadde med serien å gjøre! :smile: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 de peneste jentene i serien er 1.dawn 2.willow 3.tara 4.buffy 5.anya dawn er det mest sexye personen. for en rompe og pupper :wink: sikkert nydelig naken også ) [ Denne Melding var redigert av: gellar_48 på 2002-05-31 07:16 ] Lenke til kommentar
kosh Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 teitt å sjå en serie basert på skuespelarane..serien må ha innhold også...f.eks Dark Angel med Jessica Alba Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 ingen slår dawn sine pupper, rompe eller dåse :smile: INGEN she is hot hot hot Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 11:57, gellar_48 skrev:ingen slår dawn sine pupper, rompe eller dåse :smile: INGEN she is hot hot hot Jeg skal være enig med at hun er HOT, men for guds skjyld hun er jo så forbanna dum at jeg vrir meg i smerte hver gang hun sier noe! Buffy hadde vært bedre uten henne. (og jeg ser ikke på serien for de pene damene) Jeg liker Anya best! Hun er jæ.vli tidig med måten hun er så direkte med alt hun sier. Og hun er "NICE"! Har noen sett 6x07? den når alle begynner å synge. Når Anya danser i undertøyet er et godt minne! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 07:15, gellar_48 skrev:de peneste jentene i serien er 1.dawn2.willow3.tara4.buffy5.anyadawn er det mest sexye personen. for en rompe og pupper :wink:sikkert nydelig naken også ) Tara ser ut som en mongo, og hun har jo spilt mongo etter den guden tok all IQ'en hennes. Beklager men jeg kan bare ikke forstå hva dere ser i Willow, hun er jo BUGLY! men men hver sin smak. Buffy er flott når hun ikke er deprimert eller prøver og spille intelligent. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 går for det meste på svenske 10mbit hubber, men jeg hopper inimellom dem fleste større hubber som er tilgjengelig og som jeg kan koble meg inn på.. lastet ned WinMX for å teste det, en kompis annbefalte den Hvordan gikk det på WinMX? Jeg får fortsatt ikke ned en drit! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-31 11:57, gellar_48 skrev:ingen slår dawn sine pupper, rompe eller dåse :smile: INGEN she is hot hot hot Hvor har du sett dåsen til Dawn? den er jo sikkert 13år gammel! (alvorlig hvor gammel er hun?) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Den 2002-05-30 15:12, Killer_DT skrev: Quote: har prøvd med WinMX i nesten en uke og har bare fått ned 2 episoder av Andromeda. Grokster er faktisk mer effektivt. trikset er å komme seg inn på dem rette serverene. ikke bruk winmx's standard servere, dem suger og der er veldig lite på dem. du må klikke på 'openap protocol networks' og så enten se på denne siden http://www.napigator.com/list.php og taste inn servere eller klikke på 'find .wsx' og laste ned den største listen du finner og legge den inn. deretter prøved du å koble deg opp imot diverse servere. treffer alltids en eller annen som er meget rask og har veldig mange brukere.. det som er fint er at du kan vere påkoblet flere servere sammtidig og søke på dem samtidig :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Hvor har du sett dåsen til Dawn? den er jo sikkert 13år gammel! (alvorlig hvor gammel er hun?) Rollefiguren er 15, skuespillerinnen er 16 (snart 17), og heter forøvrig Michelle Trachtenberg. AtW Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 michelle trachtenberg aka dawn ble født 11th October 1985 så det betyr at hun nesten er 17 :wink: til deg som sa at tara ser ut som en mongo: hva **** feiler det deg. hun er ganske søt , du kaller henne mongo fordi hun er litt sjenert. hva sier det om deg, sjenerte jenter er ikke mongo hvis du tror det. gidder ikke å diskutere willow engang. du som skrev dette ser tydeligvis etter damer med store pupper og nydelig rumpe. Det er faktisk gal holdning, så jeg overdrev litt det med dawn etc for det er ikke det jeg ser etter. man skal først og fremst gå etter hvem personen er . jeg venter ikke at du skal endre holdning. ønsker deg lykke til videre i livet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: gidder ikke å diskutere willow engang. du som skrev dette ser tydeligvis etter damer med store pupper og nydelig rumpe. Hei, ikke mobb rumpa til willow, den er jo nydelig :wink:. Er enig i at MT er ganske pen, men hun er jo litt ung for meg. AtW Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 jeg har ikke mobbet rompa til willow . willow fan nr 1 over here there is nothing wrong with willow's ass lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå