Gå til innhold

Downloading av tv-shows

Anbefalte innlegg

hmmm.... ikke bare det, jeg har hørt at folk faktisk SER på rævelity shows som big brother og temptation island.... overrasket over hvor _UBRUKELIG_ folk flest er, ingen kritisk evne, ingen oppfinnsomhet; the simple mind is the easiest to stimulate.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-29 13:37, ATWindsor skrev:

Quote:

Willow er jo UGLY, det er dama til Xander som er hott. Både på måten hun snakker og måten hun ser ut.

Alyson Hannigan har jo universets peneste smil da, enig at hun er litt sminka ned i sesong 1 og2, men sjekk feks ut sesong 4, pen det sier jeg deg.

AtW

er med deg på den, selv om jeg ikke kan si jeg har sett så mye på buffy før. jeg ser skjelden på TV.. TV er dødt.. derfor driter jeg i det.. men alyson hannigan er RÅBRA!

Lenke til kommentar

Hei simenp!

Ein kammerat av meg fekk parabol.Så når eg er på besøk sitter dama hans og følger med på reality shows..Driver å sender inn tekst meldinger på kven som skal stemmast ut av Bir Brother 2 etc..

Ho skulka jobben også torsdag og fredag (når brullypet var..)for å sjå på brullypssendingene på tv..!

Lenke til kommentar

Babylon 5 så jeg 2 ganger på TV2 da den gikk. Den beste science-fiction serien undertegnede har sett.

Har sett Star Trek - The Next Generation helt ferdig. Har litt over en sesong igjen av Star Trek Voyager. Etter det så hadde jeg lyst til å se Star Trek DS9, men problemet er at jeg ikke finner alle episodene av serien (DS9) på "star trek hub'en" (bruker DC).

Fint å kunne laste ned episoder og se dem, særlig når tv-selskaper ikke sender hele serien komplett (noe TV2 gjorde i tilfellet Star Trek - The Next Generation).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 12:02, tommelomsk skrev:

Har sett Star Trek - The Next Generation helt ferdig. Har litt over en sesong igjen av Star Trek Voyager. Etter det så hadde jeg lyst til å se Star Trek DS9

Hva med Star Trek - Enterprise, Earth Final Conflict, Quantum Leap, Crusade og Andromeda. Har du sett noen av de seriene. Det kan anbefalles å se hvis du liker sifi. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 12:28, morta skrev:

Quote:

Den 2002-05-30 12:02, tommelomsk skrev:

Har sett Star Trek - The Next Generation helt ferdig. Har litt over en sesong igjen av Star Trek Voyager. Etter det så hadde jeg lyst til å se Star Trek DS9

Hva med Star Trek - Enterprise, Earth Final Conflict, Quantum Leap, Crusade og Andromeda. Har du sett noen av de seriene. Det kan anbefalles å se hvis du liker sifi. :smile:

Har sett Crusade på TVNorge, og det var en gedigen nedtur i forhold til Babylon 5. Har sett et par episoder av Enterprise og det var ok. Kommer sikkert til å laste ned de episodene.

Men som sagt så hadde jeg mest lyst til å se DS9, hvis mulig :smile:

Lenke til kommentar

Red Dwarf er konge.. har alt untatt ses1 på plate her :wink:

absolutt beste sci-fi serie jeg noensinne har sett er Farscape, satt og såg 3 epsisoder hver dag til jeg gikk tom for sesong3 :grin:

ellers så er også B5 en klar favoritt, fulgte med den da den gikk på TV2 og mener på at jeg fikk med meg hver eneste episode :smile:

for ikke så altfor lenge siden så gikk det en serie på TVN som var på en måte videreføring av B5 et par hundre år senere eller no, hva het den serien?

var ikke klar over at den gikk da jeg ved en tilfeldighet klikket meg over til TVN og det første jeg såg var en B5 jordisk slagskip og neste scene inni skipet så gikk samtlige med B5 uniformene (dem nye som B5 folket tok i bruk da dem forkastet jordens uniformer og gikk til krig for å si det sånn)

den serien såg ganske så intressang ut, med 'elekro wizards' og greier, noen som vet hva den heter?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 13:43, Prelude skrev:

:wink:

for ikke så altfor lenge siden så gikk det en serie på TVN som var på en måte videreføring av B5 et par hundre år senere eller no, hva het den serien?

var ikke klar over at den gikk da jeg ved en tilfeldighet klikket meg over til TVN og det første jeg såg var en B5 jordisk slagskip og neste scene inni skipet så gikk samtlige med B5 uniformene (dem nye som B5 folket tok i bruk da dem forkastet jordens uniformer og gikk til krig for å si det sånn)

den serien såg ganske så intressang ut, med 'elekro wizards' og greier, noen som vet hva den heter?

Den heter Crusade!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 13:59, Prelude skrev:

Quote:

Den 2002-05-30 13:52, tommelomsk skrev:

Den heter Crusade!

Takker!

/me graver frem DC klienten og begynner og lete
:grin:

uansett, MacGyver var konge, fulgte med på det i mine yngre dager på TV2 :smile:

Hvilken hub leter du på?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 01:29, Killer_DT skrev:

Jeg har sett litt på IRC, og der får man tak i det man vil ha! Grunnen til at jeg ikke bruker det er at jeg ikke har en registrert versjon av mIRC, som man må ha for å komme inn på de kule kanalene.

Liker dere star trek? det er jo den dårligste serien for tv-underholdning som noengang er laget!

Feks: i TNG: Det er to løsninger til alle problemer, den ene er å rekalibrere trikorderne slik at den kan brukes til akkurat det formålet, den andre løsningen er å rekalibrere Beameren til å løse problemet!

Har dere lagt merke til hvordan de kriger i rommet? De stiller seg opp mot hverandre og skyter på hverandre til de dør, de flytter aldri på seg! Og de bruker aldri fightere.

Noe annet vært å merke seg er at de skal nesten alltid være flygende sykehus eller fangetransport. Hvis ikke det er det så skal de etterforske et eller annet mysterium på en utpost der enten:

A) Alle har forsvunnet sporløst.

B) Federasjonen har mottat et nødsignal.

C) Det har brutt ut en eller annen sykdom.

D) De skal transportere en lovløs vekk.

Dårlig serie spør du meg. Eneste lyspunktet er vel at Borgene kommer sikkert til å drepe alle idotene til slutt, og kanskje de da angrer på at det aldri har med seg fightere og at de bare stopper foran fienden og skyter til den ene er død.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Killer_DT på 2002-05-29 01:30 ]</font>

Hvis du mener Star trek er noe av det dårligeste som

er laget av tv serier så har du ikke sett mye på tv..

Anklagene mot Star trek er jo patetisk i seg selv, ja de forteller mer om deg enn om star trek..

Hvis du ikke har fått med deg det enda så er det science ficton, og hva vil det si TROR DU ?

Hvis du hadde hatt litt kreative evner så hadde du funnet en grunn til at tingene gjøres slik de gjør i star trek. Mange av tingene de gjør er sjekket opp mot vitenskapsmenn, ting vitenskapsmenn anser som muligheter gjør de i star trek. ( Hint; star labs i usa )

Din egen fantasi velger om tingene de presenterer er mulig eller ikke, desverre så lever nok du i saueflokken og ser ikke det store..

Eksempel på fantasi@virkelighet:

Trikorderen: Den kan levere sende ut energi ikke sant ? Ved å modulere elektromagnetiske stråling ved forskjellige bølgelengder og sende ut så kan man påvirke forskjellige stoff sine reaksjoner... hvorfor er kun noe lys synlig for oss og hvorfor blir maten varm i en mikrobølge ovn ? Er begge eksempler på elektromagnetiske bølger, men du er for lame til å forestille deg potensialet.

Krig i rommet: Regner med romskipene har stor masse, det medfører at de beveger seg relativt treigt, skulle også tro at disse fremtids skipene har en for for "aimbots" og da hjelper det jævlig lite å hoppe rundt i verdensrommet med et stjerrneskop på 2milioner tonn som du gjør i counter strike ( cheater strike )

Du trenger bare litt kreativitet så får du alt til.......

Lenke til kommentar

Quote:

Hvis du mener Star trek er noe av det dårligeste som

er laget av tv serier så har du ikke sett mye på tv..

Anklagene mot Star trek er jo patetisk i seg selv, ja de forteller mer om deg enn om star trek..

Hvis du ikke har fått med deg det enda så er det science ficton, og hva vil det si TROR DU ?

Er litt enig med fyren Star Trek er ikke særlig engasjerende, det som er litt kult med det er at man kan se hvilken som helst episode når som helst og fortsatt få med seg det som skjer, sånne serier er fine hvis man ikke ser på tv hele tiden, men ikke på langt nær så engasjerende som de der man må følge med hele tiden (b5 feks).

AtW

Lenke til kommentar

ser for tida:

Dark Angel

Andromeda

Farscape

Jeremiah (laga av mannen bak Babylon5, JMS)

Enterprise

Earth Final Conflict

Har heile B5,Jeremiah,Andromeda,Dark Angel og Farscape på cd og har slutta for lenge sida å sjå på tv,får tak i alt på nettet, norske kanala sender kun drittprogram...

Babylon 5 er uten TVIL den beste SCIFI serien,og den serien med den desidert beste storyen som noken gong har blitt laga...ST kan berre gå å legge seg.

Har skaffa meg heile B5 serien,filmane og Crusade på cd, i påvente av at B5 skal komme på DVD, skal uten tvil kjøpast.

Babylon 5 har kanskje ei svakheit, og det er at du må/bør sjå serien frå episode 1, og deretter sjå alle episodene i rekkefølge for å få med deg historia. Anbefaler B5 bøkene, blant anna Technomage trilogien og Centauri trilogien.

Dark Angel er desverre ferdig...ingen utsikter for en tredje sesong...trist,kul slutt på sesong 2.

Farscape er vel den serien som nermast kan måle seg med Babylon 5, uten tvil rå.Ganske orginal serie. Irriterande at den begynner når eg stikk heimover for sommaren, ikkje noke spes å laste ned over 56kbit modem nei.

Enterprise er vel den beste ST serien til no.

Andromeda er litt kul, serien har tatt seg opp i det siste, prega av litt lavbudsjetts kanskje men.

Jeremiah er en ganske bra serie basert på en nederlandsk tegneserie med samme navn, om ei post-apokalyptisk verden (jorda) 15-20år i framtida.

En serie som kan anbalast er Band Of Brothers, en amerikansk miniserie i 10 episoder om den andre verdenskrig, ekstremt bra.

Dei norske kanalane bør snart skjerpe seg, istadenfor å bruke penga på dritt-tv (reality), bør dei begynne å kjøpe inn bra seria. Egentlig overraskande at TVN kjøpte inn Smalville så raskt.

[ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-05-30 15:27 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...