Gå til innhold

Downloading av tv-shows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Wilhelmsen skrev (2002-05-29 02:42):

det samme er roswell, pretender og de større 3rd watch kanalene!

- vurderer og registrere meg..

hva med å bruke en annen irc-client? finnes vel noen gratisclienter?

skal glatt innrømme at jeg ikke viste at noen kanaler var sperret til du registrerte mIRC, gjelder det selv om du ikke bruker mIRC?

Lenke til kommentar

Hei!

Hmm..Noen som veit korleis irc kanaler/fservere oppfatter at ein irc client er registrert?

Dette med at tv serier er blitt populært å hente fra nettet er at ein del serier ikkje går i repriser..

Loveligheten av nedlasting av slike tv serier.Veit eg ikkje...(noen tvselskap legger ut noen av programma sine på internett..Som for eksempel nrk.no)

Det finst kanskje noko om det på http://www.lovdata.no

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 01:29, Killer_DT skrev:

Jeg har sett litt på IRC, og der får man tak i det man vil ha! Grunnen til at jeg ikke bruker det er at jeg ikke har en registrert versjon av mIRC, som man må ha for å komme inn på de kule kanalene.

Her har du missforstått litt. Det er ikke mIRC du må registrere. Du må registrere nick'et ditt. Feks for å registre nick'et ditt på DALnet, går du inn på http://www.dalnet.org. Sikkert noe lignende for andre nett.

Lenke til kommentar

Quote:

Har også tenkt å begynne å se å Andromeda, noen som har noen mening om den serien? Det er jo samme fyr som laget Startrek som jeg forresten synes er noe av verdens dårligste tv-underholdning, da ser jeg heller på passions.

Andromeda er IKKE lagd av samme fyren som lagde Startrek. En av grunnene til at han ikke kunne ha lagd Andromeda, er at han er DØD. Den er BASERT på en IDE som han karen hadde (husker ikke i farta hva han heter), altså noe helt annet.

Eneste grunn til at navnet hans er nevnt i det hele tatt, er for å få litt gratis reklame.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 01:29, Killer_DT skrev:

Liker dere star trek? det er jo den dårligste serien for tv-underholdning som noengang er laget!

Vel, smaken er som baken vettu. Er enig i at TNG for det meste baserte seg på storys som de du beskriver. Likte egentlig bare episodene med Borg, og Cardassianerne. DS9 er egentlig den eneste serien jeg gadd å se alle episodene av, for der var det en gjennomgående storyline. Ser også på andre serier en Star Trek da. Har fattet interesse for anime i det siste, det flyter det ganske mye rundt av på nettet. Det finnes faktisk egne grupper som encoder og tekster de nyeste anime seriene fra Japan. Mange har tilogmed sine egne IRC servere.

Anbefaler:

Noir, Vandread, Inu Yasha, X og andre. Ganske bra serier. Anime er ikke bare Pokemon! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 10:47, dopus skrev:

man ser ikke buffy serien på grund av serien, men dama sarah michelle geller er digg

Buffy har mange bra damer ja, men Alyson Hannigan er jo best, så jo at fire persjoner fra buffy var på FHM-lista over de 100 mest sexy damene :smile:. (Eliza Dushku, Sarah Michelle Gellar, Alyson Hannigan og Emma Caulfield).

AtW

Lenke til kommentar

buffy??

serien er vel grei nok den, synest den er kjedelig..

ser endel har spurt om Andromeda, har sett de 2 første sesongene og den er grei den, litt mer action enn hva star trek tilbyr ihvertfall...

jeg ser selv for tiden følgende serier:

andromeda

Dark Angel (laget av James Cameron - titanic, T1 & T2)( har de 2 første sesongene av den)

Enterprise - litt mer jordnær enn Startrek...ennå ihvertfall

har sett hele Babylon 5 serien og filmene, bør absolutt sees i en stor jafs... en litt tidligere her satte opp en rimelig korrekt rekkefølge å se det i. er enig med ham om at Crusade suger....

smallville - også en ikke så værst serie.

Star Trek Voyager - har henta ned de første 2 sesongene og begynt å se på den, virker ganske OK....

noen som vet noe om serien Dark Angel, har hørt rykter om at den er blitt kansellert??

Tor I.

Lenke til kommentar

Quote:

noen som vet noe om serien Dark Angel, har hørt rykter om at den er blitt kansellert??

Tror den er blitt kansellert ja, tror det ble for dyrt for wb, når de skal begynne med firefly, en annen dyr serie, skrevet av gjett hvem? Jo Joss Whedon (samme fyr som skriver buffy).

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 12:08, dolbyac3 skrev:

buffy??

Tor I.

Enig med deg om Buffy, den har noen høydepunkter, men stort sett middelmådig. Synes Charmed er enda mer middelmådig.

Dark Angel har nettopp fullført sin 2. sesong, om den blir kansellert, eller om det bare drar litt ut før sesong 3 begynner, vet jeg ikke. Har foreløpig bare litt av sesong 1.

ellers ser jeg:

FARSCAPE!!! :cool:

Uten tvil den BESTE Sci-fi serien som er laget; action, intriger, humor og sex. Fancy teknologi uten av vi blir utsatt for for mye teknobabbel. En serie man blir hektet på og som bedres for hver seson, med flere gjennomgående tråder. Har også det største budsjettet til noen Sci-fi-TV-serie!!

Sesong 3 er nettopp avsluttet, og sesong 4 skal begynne snart... *Gleder meg*

Enterprise er etter min mening den beste Star Trek-serien, med Voyager på andreplass. Voyager på grunn av den høye Borg-frekvensen. DS9 var en blek B5-kopi i Star Trek-drakt...

Red Dwarf :lol:

Kul britisk Sci-fi komedie der hovedpersonene er de siste menneskene i universet, men desverre også noen av de slappeste og dummeste også...

Blant annent deres senile datamaskin Holly...

Black Adder :lol:

Har hele røkla! Sinnsykt kult! Spesielt sesong 4 og Spesialene: "Christmas Carol" og "Back & Forth - Black Adder Millenium special".

Ellers er jo Lexx stillig, men sykt, sykt, sykt. :razz:

Animerte serier som Futurama og Simpsons er veldig utbredt, og jeg har alt av Futurama, og har begynt på Simpsons (huff, 12 sesonger!)

[ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-05-29 12:41 ]

Lenke til kommentar

Hehe :razz:

Noen som ikke helt har skjønt opplegget her ja. Med den nick-registreringa på irc, regner jeg med dere snakker om dalnet? I så fall er det ikke mIRC dere skal registrere, men nicket deres på dalnet. Husker ikke helt syntax'en, men spør noen av de som er der. Da kommer dere inn på alle kanaler. :razz: :roll:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: på 2002-05-29 12:47 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: på 2002-05-29 12:47 ]

Lenke til kommentar

B5 er bare den beste serien av alle sci fi serier gjennom tidene!!! Jeg fikk aldri sett sesong 5, siden jeg drog til USA da den ble sendt i Norge, og der borte hadde jeg ikke sjanggs til å se den. Jeg har begynt å laste ned noen episoder av sesong 5, men kan noen av dere sende meg en e-mail om hvor en kan laste ned Babylon 5 episoder???

[email protected]

Lenke til kommentar

for å registrere nicket skriver du

/nickserv register passord email

hvor du selvfølgelig skriver et eller annet passord og email addressen din

ellers

/nickserv help

da får du en email hvor du må verifisere at du vil registrere nicket.

og ack ja, dark angel er blitt kansellert av fox. forhåpentligvis plukker et annet nettverk opp serien.

bah *hate fox* de drepte futuruma også.

- you bastards!

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-05-29 12:46, pifler skrev:

Hehe :razz:

Noen som ikke helt har skjønt opplegget her ja. Med den nick-registreringa på irc, regner jeg med dere snakker om dalnet? I så fall er det ikke mIRC dere skal registrere, men nicket deres på dalnet. Husker ikke helt syntax'en, men spør noen av de som er der. Da kommer dere inn på alle kanaler. :razz:
:roll:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: på 2002-05-29 12:47 ]</font>

Hmmm, og her har jeg sotte på et middelmådig Grokster når jeg har kunnet bruke mIRC. Kanke noen finne den syntaxen til meg?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 11:13, covah skrev:

Quote:

Har også tenkt å begynne å se å Andromeda, noen som har noen mening om den serien? Det er jo samme fyr som laget Startrek som jeg forresten synes er noe av verdens dårligste tv-underholdning, da ser jeg heller på passions.

Andromeda er IKKE lagd av samme fyren som lagde Startrek. En av grunnene til at han ikke kunne ha lagd Andromeda, er at han er DØD. Den er BASERT på en IDE som han karen hadde (husker ikke i farta hva han heter), altså noe helt annet.

Eneste grunn til at navnet hans er nevnt i det hele tatt, er for å få litt gratis reklame.

Jeg så bare GENE Roddenberry i begynnelsen så jeg antok at han hadde laget den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 11:46, ATWindsor skrev:

Quote:

Den 2002-05-29 10:47, dopus skrev:

man ser ikke buffy serien på grund av serien, men dama sarah michelle geller er digg

Buffy har mange bra damer ja, men Alyson Hannigan er jo best, så jo at fire persjoner fra buffy var på FHM-lista over de 100 mest sexy damene :smile:. (Eliza Dushku, Sarah Michelle Gellar, Alyson Hannigan og Emma Caulfield).

AtW

Willow er jo UGLY, det er dama til Xander som er hott. Både på måten hun snakker og måten hun ser ut.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 12:33, Cybermantix skrev:

Quote:

Den 2002-05-29 12:08, dolbyac3 skrev:

buffy??

Tor I.

Enig med deg om Buffy, den har noen høydepunkter, men stort sett middelmådig. Synes Charmed er enda mer middelmådig.

Dark Angel har nettopp fullført sin 2. sesong, om den blir kansellert, eller om det bare drar litt ut før sesong 3 begynner, vet jeg ikke. Har foreløpig bare litt av sesong 1.

ellers ser jeg:

FARSCAPE!!!
:cool:

Uten tvil den BESTE Sci-fi serien som er laget; action, intriger, humor og sex. Fancy teknologi uten av vi blir utsatt for for mye teknobabbel. En serie man blir hektet på og som bedres for hver seson, med flere gjennomgående tråder. Har også det største budsjettet til noen Sci-fi-TV-serie!!

Sesong 3 er nettopp avsluttet, og sesong 4 skal begynne snart... *Gleder meg*

Enterprise er etter min mening den beste Star Trek-serien, med Voyager på andreplass. Voyager på grunn av den høye Borg-frekvensen. DS9 var en blek B5-kopi i Star Trek-drakt...

Red Dwarf
:lol:

Kul britisk Sci-fi komedie der hovedpersonene er de siste menneskene i universet, men desverre også noen av de slappeste og dummeste også...

Blant annent deres senile datamaskin Holly...

Black Adder
:lol:

Har hele røkla! Sinnsykt kult! Spesielt sesong 4 og Spesialene: "Christmas Carol" og "Back & Forth - Black Adder Millenium special".

Ellers er jo Lexx stillig, men sykt, sykt, sykt. :razz:

Animerte serier som Futurama og Simpsons er veldig utbredt, og jeg har alt av Futurama, og har begynt på Simpsons (huff, 12 sesonger!)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-05-29 12:41 ]</font>

Det er skjelden jeg ser noen med så lik serie smak til meg! Jeg digger Farscape, Red dwrf, og black adder. Geniale serier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...