steaamo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei. Min datter flyttet til annen bobel ,hun tok ikke med det analoge telefon-abbnemanget som hun hadde hos telenor. Mitt spørsmål er da. Kan hun få internett uten å tegne nytt telefon abbonemang,går det å ha internett uten at linjen er koblet opp som adsl abbnemang eller analog/isdn abonnemang. Mvh Saa Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Jepp. Sett opp en tilkobling der den ringer opp 21405060. Dette krever ikke brukernavn/passord. Mener det er start.no som har dette nummeret Edit: Eller har jeg missforstått spørsmålet? Endret 23. november 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hun kan få adsl uten fasttelefon, men hun må bestille med montør. Lenke til kommentar
steaamo Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Jepp. Sett opp en tilkobling der den ringer opp 21405060. Dette krever ikke brukernavn/passord. Mener det er start.no som har dette nummeret Edit: Eller har jeg missforstått spørsmålet? Det jeg er ute etter er onm det går å tegne et internettabonnemang uten at det er fasttelefonabonnemang. Er klar over at en kan tegne ADSL uten telefonabonnemang mot et pristilegg pr mnd (60-80) I dag så er det mange som går over til bare mobiltelefonm men skal en ha internett må en da ha ADSL eller er det andre muligheter. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det jeg er ute etter er onm det går å tegne et internettabonnemang uten at det er fasttelefonabonnemang. Er klar over at en kan tegne ADSL uten telefonabonnemang mot et pristilegg pr mnd (60-80) I dag så er det mange som går over til bare mobiltelefonm men skal en ha internett må en da ha ADSL eller er det andre muligheter. Det er vel strengt tatt vanskelig å ha et oppringt internettab. dersom hun ikke har telefonlinje? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jepp. Sett opp en tilkobling der den ringer opp 21405060. Dette krever ikke brukernavn/passord. Mener det er start.no som har dette nummeret Edit: Eller har jeg missforstått spørsmålet? Det jeg er ute etter er onm det går å tegne et internettabonnemang uten at det er fasttelefonabonnemang. Er klar over at en kan tegne ADSL uten telefonabonnemang mot et pristilegg pr mnd (60-80) I dag så er det mange som går over til bare mobiltelefonm men skal en ha internett må en da ha ADSL eller er det andre muligheter. Man må ha bredbånd/ADSL eller telefonabonnement. Hvis det er kabel-tv i boligen, så er det mulig at kabeltv-leverandøren tilbyr bredbånd via kabel-linjen Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Problemet er vel at de alternative løsningene som eksisterer ofte er vel så dyre som et billig ADSL-ab. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Billigste alternativ fra Telenor når man ikke har tlf ab. : 995,- for montør + 490,- for ADSL-modem Ab. pris for 704/128 : 349 + 60 = 409,- pr. mnd Endret 23. november 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
xoop Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nextgentel Bravo, 1200/384 - 398,- NGT krever ikke at en har fasttelefon, og legger ikke til 60-80kr dersom man ikke har. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Feilpostet. Stenges, Finnes lik tråd her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg