Gå til innhold

Internett uten telefonabbonement

Anbefalte innlegg

Hei.

Min datter flyttet til annen bobel ,hun tok ikke med det analoge telefon-abbnemanget som hun hadde hos telenor.

Mitt spørsmål er da.

Kan hun få internett uten å tegne nytt telefon abbonemang,går det å ha internett uten at linjen er koblet opp som adsl abbnemang eller analog/isdn abonnemang.

Mvh

Saa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp. Sett opp en tilkobling der den ringer opp 21405060. Dette krever ikke brukernavn/passord.

Mener det er start.no som har dette nummeret :hmm:

Edit: Eller har jeg missforstått spørsmålet? :dontgetit:

Det jeg er ute etter er onm det går å tegne et internettabonnemang uten at det er fasttelefonabonnemang.

Er klar over at en kan tegne ADSL uten telefonabonnemang mot et pristilegg pr mnd (60-80)

I dag så er det mange som går over til bare mobiltelefonm men skal en ha internett må en da ha ADSL eller er det andre muligheter.

Lenke til kommentar

Det jeg er ute etter er onm det går å tegne et internettabonnemang uten at det er fasttelefonabonnemang.

Er klar over at en kan tegne ADSL uten telefonabonnemang mot et pristilegg pr mnd (60-80)

I dag så er det mange som går over til bare mobiltelefonm men skal en ha internett må en da ha ADSL eller er det andre muligheter.

Det er vel strengt tatt vanskelig å ha et oppringt internettab. dersom hun ikke har telefonlinje?

Lenke til kommentar
Jepp. Sett opp en tilkobling der den ringer opp 21405060. Dette krever ikke brukernavn/passord.

Mener det er start.no som har dette nummeret  :hmm:

Edit: Eller har jeg missforstått spørsmålet?  :dontgetit:

Man må ha bredbånd/ADSL eller telefonabonnement. Hvis det er kabel-tv i boligen, så er det mulig at kabeltv-leverandøren tilbyr bredbånd via kabel-linjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...