TSP Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hvordan kan man konventere bildene og filmene i RTW?? Bildene er vel det jeg lurer mest på, også lurte jeg om det var mulig å se filmene utenfor spillet. Er klar over at dette har vært snakket litt om her, men det fikk jeg ikke noe særlig nyttig ut av . Takker for svar!! Endret 23. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 tja....trykk "print screen" knappen for bildene .... eller du kan sjekke på mappene der du har lagret spillet da...der finner man veldig ofe noen filmer(som med litt flaks kan sees utenfor spillet ) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Ja, jeg vet hvordan jeg tar bildene( ) Men nar jeg går inn i bildemappa er det det tga filer og hvordan konventere man de. I videomappa (replays) er det rpy filer Endret 23. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bruk RAD Tools. Det programmet funker til å konvertere tga. bilder og forskjellige filmer og sanger som normalt kjøres gjennom BINK Player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå