lovemachine Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvilken pakke tror dere er best? Denne fra Komplett, eller kombinasjonen av denne og denne fra Lefdal. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg ville satset på 3com pga gode erfaringer med 3com. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også bare gode erfaringer med 3Com. Har 3Com router og trådløst nettverkskort. Lenke til kommentar
Leben Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har bare gode erfaringer med 3Com jeg også. Har nå en trådløs router og en switch fra 3Com, som begge 2 fungerer yppelig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. AtW Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. er vertfall den erfaringen jeg har... Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 For å få likevekt: Har gode erfaringer med nevnte philips ruter, også med pcmcia kortet dems. Har ikke testet usb'en. Var lett å installere, lett å administrere og rimlelig pris. Anbefales... surfer Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har ikke hatt noen problemer med den ruteren og PC Card kort fra Philips Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Er det noen praktiske forskjeller på disse to pakkene, eller er det i praksis det samme utstyret? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 men seriøst... PHILLIPS datautstyr? Har ikke vært borti phillips datautstyr siden brennerne dems på midten av 90tallet (bortsett fra tv-signal decoder brikkene deres på skjermkort... men det blir noe annet). Lenke til kommentar
Panter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Står noe om Philipsutstyret her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311531 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ville heller satset på pakken fra 3Com. De er anerkjente, og har for det meste levert gode produkter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ville heller satset på pakken fra 3Com. De er anerkjente, og har for det meste levert gode produkter. 3com var anerkjante, og har for endel år siden levert bra produkter, desverre er de bare en skygge av seg selv i dag, og ofte en dyr skygge også. Når det er sagt, så er de ikke dårlig på forbrukerfronten, og om de er billige, så er det et ok valg. AtW Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har null erfaringer med Philips burken bortsett fra at en av naboene mine har en usikret sånn en stående og putre. Var innom en dag her og kikket på firmwaren, og denne var vesentlig bedre (som i flere muligheter) enn 3COM sin. Ellers så kan jeg fortelle at jeg har installert 20+ av den 3COMen, og hittil bare hatt problemer med èn. Da var det PSUen som døde. -KJ Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. AtW cisco til bedriftsklasse. 3com eller linksys til hjemmebruk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. AtW cisco til bedriftsklasse. 3com eller linksys til hjemmebruk. Hehe, blir dyrt om du skal stappe Cisco overalt også AtW Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. AtW cisco til bedriftsklasse. 3com eller linksys til hjemmebruk. Hehe, blir dyrt om du skal stappe Cisco overalt også AtW Hvis du da ikke kjøper gjennom en bedrift med rabattavtale. Da synker prisen på Cisco-utstyr drastisk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) 3com suger på "bedriftklasse" switcher og den slags, men tror de er ganske ok på "forbrukerklasse" produkter. AtW cisco til bedriftsklasse. 3com eller linksys til hjemmebruk. Hehe, blir dyrt om du skal stappe Cisco overalt også AtW Hvis du da ikke kjøper gjennom en bedrift med rabattavtale. Da synker prisen på Cisco-utstyr drastisk. Fortsatt dyrt å bruke cicsco til alt kant-utstyr o.l. Rabatter får du jo uansett hvilken produsent du kjøper av. AtW Endret 25. november 2004 av ATWindsor Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, men Cisco vil ikke at privatpersoner skal kjøpe deres utstyr. Derfor priser de opp produktene sine kraftig, og innfører kjemperabatter for bedrifter. Disse rabattene kan være opptil 60% av veiledende pris, avhengig av hvilken kundestatus bedriften har. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja, men Cisco vil ikke at privatpersoner skal kjøpe deres utstyr. Derfor priser de opp produktene sine kraftig, og innfører kjemperabatter for bedrifter. Disse rabattene kan være opptil 60% av veiledende pris, avhengig av hvilken kundestatus bedriften har. Ja, jeg vet dette, men det er forstasatt dyrt for "lavt" utstyr, og andre bedrifter har tilsvarende rabatter. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå