kristoffer99 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Apples iPod sokker er jo bare super stilig da.. Perfekt for oss i Norge, med litt kaldt vær. Beskytter batteriene bra! Det er et bra tips for alle med iPod. For de som ikke vet hva det er, så er det rett og slett 6 små sokker spesial laget til iPoden i seks forskjellige farger. Varmer, beskytter og forlenger batterikapasiteten på alle iPoder (og alt annet med oppladbare batterier) i vinterkulden. iPod1.no kjører konkurranse på dem nå, så hvis du ikke gidder å betale Apple 299,- for 6 sokker kan du prøve lykken hos dem . http://www.ipod1.no Riktig svar er alternativ A forresten.. Jeg har uansett bestilt en eske med sokker, vinner jeg så donerer jeg mine bort Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Heh, dette blir er paradoks, men tror du de vil passe til Creative Zen Touch også? Sånn hvis det er litt stretch i dem. De var jo sååå søte, og min Touch trenger litt TLC om vinteren. (Snakk om ulv i fåreklær i så fall.) kirikiri Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Skulle ikke forundre meg. Apple sier jo at de passer alle iPod, det må jo inkludere 1G/2G som er betydelig større en hva dagens 3G/4G er. Skulle ikke tror at det var noe problem. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Huff, det var noko av det styggaste eg har sett. Det var forferdelige fargar, og formen på sokkane var heller ikkje spessielt fin. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Smaken er som baken. Delt. Synes disse sokkene har jævlig høy "kul" faktor Endret 23. november 2004 av kristoffer99 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Synes disse sokkene har jævlig høy "kul" faktor Det der må være noe av det mest absurde jeg noensinne har hørt. Kle på en dingst en sokk og dingsten blir kul. Keyzer Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Syntes den var dritfet jeg Nytteverdien er kanskje ikke så stor da.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Større enn du skulle tro. Batterier tappes utrolig fort i kaldt vær, noe jeg fikk smertelig erfare forrige søndag. Har en softgun-rifle med et 2700mAh-batteri, som pleier å vare i 6-7 timer uten problemer. På søndag varte de i, tja, 2 timer..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå