Gå til innhold

Hvor langt kommer jeg?

LogiZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så mann bare kjøper 2 skjermkort og kobler skjermen til en av dem og TADA..

SUPERSKJERMKORTUTELSE.. skjønner :D:D høres fet ut det der assa ;)

Er så enig, er så enig, men hvordan står det med peng?

Jeg må nok holde meg innen visse grenser...

Men når jeg tenker over det, så er det ikke så dyrt å kjøpe HK med mulighet forl sli og når oppgradering trengs, så er det bare å hive inn et til :D

Lenke til kommentar

SLI er ikke verdt penga enda. Lite kraft i forhold til penger brukt. Det blir nok bedre etter hvert.

Her ser du hvordan 9600 XT takler HL 2 med alle instillinger på high med PC som er ganske lik din.

5514.png

5513.png

Her er hele greia.

Sorry.. men jeg har ikke så mye peil..

What is så mye bedre med et PCI-e kort :S

Jeg har ikke noe greier på dem der assa..

Can u tell me ?

:roll:

PCI-E er en annen type tilkobling, eller "kontakt" som tar over for AGP nå. (Den du putter skjermkortet i)

PCI-E "kontakten" har rett og slett bare mulighet til å sende mer data fortere enn AGP 8x kan. Ingen skjermkort trenger PCI-E sin kraft enda, men i fremtiden kan det sikkert bli nyttig.

Så, PCI-E ser litt annerledes ut enn AGP og den er raskere. (Husk at det tar vi ikke i bruk i dag, men i fremtiden)

EDIT: Fant en fin artikkel her(som forresten støtter min påstand om at SLI ikke er verdt penga/slitet enda). Enjoy (Er også god del fine bilder som viser hva SLI er)

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Hehe.. så kan det jo være fint å ha en PC som holder ;)

Nå som jeg skal oppgradere PCen kan jeg jo gjøre det kraftig også. Det er bare nå jeg har penger..

hehhee. :w00t:

Også hust atte jeg ikke har noe mere ytelse på CPUen min enn en XP1700+;) pga rammen min ;)

Endret av LogiZa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...