ggp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hvilken er best, og hvilken bør jeg evt å forsette med ? Gi kommentar er du grei Den nyeste designen Den Gamleste designen Endret 23. november 2004 av ggp Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Emenoverskriften kunne vel vært bedre formulert? Den nye designet så ikke ut, og det er ikke fordi jeg har møkkete vinduer. Mulig det bare det er Opera så kødder, men det var i grunn bare rot... Så hvis jeg skal velge, så blir det det gamle designet, så faktisk har litt potensiale. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kanskje en blanding, men det "eldste" er best. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg vil ikke gå så langt som å si at noen av de er design. Begge layoutene er helt greie. Bruk litt mer tid, så kan du legge det ut og heller få tilbakemeldigner. Akkurat nå er det ikke så veldig mye å kommentere... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selv synes jeg begge er grusomme. Sørg ihvertfall for å få proppa inn litt innhold og en header, så blir det lettere å bedømme. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Prøv og legg in Lorem Ipsum: Ipsum.com, blirmye letter og bedømme da, og alle layoutene minner meg om menyen fra en eller annen spaceinvader klone fra 1991. Den nye er klart best Så til den mer konstruktive krittiken: Det nyeste Design -For lite kontraster -Mouseoveren var ikke bra -Ingen header -Kjedelig fargevalg Og nå kom lærern så nå stakk jeg EDIT: trykkfeil Endret 23. november 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
phanti Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selv synes jeg begge er grusomme. Sørg ihvertfall for å få proppa inn littinnhold og en header, så blir det lettere å bedømme. Du oppmuntrer ikke akkurat nybegynnere når du gir "kritikk" på den måten der. Greit at det ikke var noe innhold + at det manglet en skikkelig header, men å si at det rett og slett ser grusomt ut er vel ikke helt i tråd med websider til kritikk. Er et helt greit grunnlag å jobbe videre på begge de to, men den eldste virka faktisk best siden den hadde det reneste oppsettet + farger som sto litt i stil i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Synes ikke den gamle var så pen, men var nok den siden med mest potensial. Hvis du hadde kunne desginet litt bedre på den, trur jeg den siden kunne blitt meget bra. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg likte den nyeste i motseting til noen av de ande, men du burde få litt bilder og slik, og kanskje en slags rollover på menyen, de er pene begge to men du burde jobbe litt mer med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå