Janmandelid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Installerte Officepakka i en splitter ny pc til kjæresten min, og ville bruke Outlook som mailprogram. Prøvde først å konfigurere den til en onlinekonto, men uansett så fikk jeg det ikke til. Når jeg klikket på "test-"knappen så fikk jeg 4 av 5 riktige. Så etter mye om og men opprettet jeg en ny konto på Nextgentel, og alt gikk bra, når jeg trykket på "test-"knappen der så fikk jeg 5 av 5 riktige. MEN når jeg prøvte å sende en ny mail så gikk det bare an å sende til andre broadparkkontoer, alle andre fikk jeg tilbakemelding om at de ikke var sendt. Er ganske merkelig, for når jeg logger meg rett på mail.broadpark.no med hennes konto så går det fint an å sende mail til andre enn broadparkaddresser. Noen som har et clue her? Har aldri hatt problem med å konfigurere en mailkonto i Outlook før.... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Typisk det...ingen som har hatt dette problemet her?? Kjører Windows Pro Sp 2 på en Fujitsu Siemens Amilio Pro V2000 dersom det har noen betydning? Lenke til kommentar
tommyp Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) hvis du bruker mail fra telenor, men har bredbånd fra ngt, så må du vel bruke en annen smpt server edit. prøv denne som smtp = mail.broadpark.no og pop.online.no som pop server Tommy Endret 23. november 2004 av tommyp Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det skal vel ha ingenting med det å gjøre?? Altså, vi bor på forskjellige plasser, og ærlig talt jeg vet ikke hvilken internettleverandør hun har... Lenke til kommentar
tommyp Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 gikk ut ifra at hun har nextgentel siden du logget deg på den mailen. har mail gjennom firstmile, men jeg bruker en gammel mailkonto fra telenor, for og få det til og virke må jeg bruke smtp serveren til firstmil tommy Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hmmm....merkelig da! Men det skal jeg ta og prøve neste gang jeg stikker bort til henne! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 jeg har en mail- konto fra hotmail.com og ISPen min er Nextgentel... hva skal da stå i SMTP og POP3 ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hotmail har ikke POP3 (men jeg tror Outlook har innebygget støtte for Hotmail, men jeg har aldri prøvd det). SMTP-serveren skal være: mail.broadpark.no Lenke til kommentar
fei Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hadde samme problem med både outlook, thunderbird og outlook express. Sendte mail til ngt som sa de hadde problemer med mail serveren og dette vill rette seg opp i løpet av de nærmeste dagene. Funker nå. Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hvilken innstillinger har du fei??? Lenke til kommentar
fei Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 både ut og inn server er mail.broadpark.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå