Howiey Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I år skal jeg prøve og kjøpe noe som faktisk er nyttig til julegave til mine foreldre. Og da er det vel påtide og bestille vist du skal kjøpe på internett billig, og få det i posten før jul. Jeg har tenkt på digitalkamera til far. Han har ett vanlig kamera nå, sånt APS tror jeg... Er ikke det navnet på sån gammelt kamera? Selv har jeg eget digital kamera, men har liten erfaring med vanlige "analoge" kamera. Men pappa er ikke så avansert. Alt slags ting blir fort avansert for han. Han er ikke så utrolig god i og ta bilder, men glad i og ta bilder. Så det må vere ett kamera som ikke har så altfor mange avansert funksjoner, men veldig brukevennlig. Jeg har ett veldig stramt "gave-budsjett" så det må ikke koste mye. Hadde tenkt en maks grense på 2000. En får vel kanskje ikke særlig for det, men det trengs ikke heller, bare det er godt brukervennlig. Er det noen som har noen anbefalinger? Selv har jeg tenkt for meg ett canon ixus av den rimelige sorten til pappa, men vet ikke om dette "hjulet" med de forskjellige valgene fort kan bli for avansert for han? Har ikke så mye erfaring med ixus, selv har jeg fujifilm. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Stikk på Japanphoto og kjøp et Nikon Coolpix 2200 til 999 kr. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Enig med Spøkelse - Nikon Coolpix er et godt, ukompliceret kamera, og så kan du bruge 1000,- på andre gaver til din far Kameraet behøver jo ikke være avanceret og have 5 mpx, så vidt jeg kan forstå...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå