ThomasWH Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I O&O Defrag (V 6.0 Pro) lurer jeg på hva det utropstegnet i et gult trekant-skilt betyr! Skiltet med utropstegn dukket opp på Volume C: på oversikten over drives etter at jeg kjørte en CHKDSK på den. Har lest manualenm, finner ingen svar... Hjelp! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nå kjenner ikke jeg OO, men bruker selv Diskeeper. Der betyr varselskiltet at ytelsen på disken er redusert pga mye fragmenterte filer. Regner med at det er det samme, uten at jeg kan si det for sikkert. Men kjør en defragmentering og se om det forandrer seg. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Tror fragmenterte filer på OS partisjonen min er lik null! Så da skjønner jeg virkelig ikke hva som er galt med greia... Hvorfor bruker du Diskeeper? Alle sier at O&O er best. Prøvde Diskeeper og likte det, men valgte alikevel å gå for O&O fordi alle skrøt sånn av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå