T-Bomb Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hei, Har nettop skaffet meg en 24" Superwide (widescreen?) crt skjerm, kjøpt Tv kort og bruker den som TV stort sett... Kjører Dualview. (Geforce Ti4600) Er det mulig og få spill til og starte opp i fullscreen på denne skjermen? (Skjerm nr2) Når jeg starter spill så får jeg de bare til å komme opp på skjerm nr1.. En lusen 17" Vil ha Dualview og unngå å deaktivere noen av dem.. Visst det er mulig.. Endret 22. november 2004 av T-Bomb Lenke til kommentar
T-Bomb Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Ingen som vet om dette er mulig eller umulig.... (ingenting er umulig?). Ser at dette ønske ble i vanskeligste laget for hw forum brukerne (Gjerne dumt å provosere).. Visst noen vet noe om dette, kunne det gjort en stakkers natteravn veldiglad.. Vennlig Hilsen Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Spill startes vel på den skjermen som er satt som primary. Så hvis du setter 24" skjermen som primary skjerm så tror jeg det skal fungere som du ønsker. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ja sett skjerm 2 som primary, da skal det funke. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Sett 2 som primary ja... Men du kan glemme å spille fullscreen på begge samtidig (men det var vel ikke meningen). Da må du bruke det horizonal/vertical span greiene Lenke til kommentar
T-Bomb Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Takker for svar, Var redd for at det var eneste løsning.. Skulle hatt den 17" som primary.. Og allikevell kjørt spillene i Fullscreen på 24" som secondary.. Går visst ikke ann..? (nekter og tro det). Anyhows Takker for oppklaring.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå