pong Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg har prøvd demoen av zonealarm og er interesert i å kjøpe det men hvor gjør jeg det? Ps: Norman antivirus suger bigtime, det samme gjør Norman Firewall. Endret 23. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du får sikkert kjøprt den på hjemmesiden dems. Kan ikke huske å ha sett ZA i noen butikker jeg har vært i iallfall tror jeg Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) http://www.zonelabs.com/ Kjøper online og laster ned. Har selv gjort det og kan anbefales Endret 22. november 2004 av jallamamba Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Demo? Trodde det var gratis. ZoneAlarm is free for individual and not-for-profit charitable entity use (excluding governmental entities and educational institutions). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.download.com/ZoneAlarm/3000-104...tml?tag=lst-0-5 Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Feilpostet i Annet om hardware. Flyttet til Sikkerhet. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde også Zonealarm innstallert på maskina en lengre periode, men den sugde bare mer og mer ressurser av maskina, så jeg gikk over til en annen firewall. (Agnitum OutPost). Leste også at andre hadde hatt samme problemet med Zonealarm. Maskina ble rett og slet bare tregere og tregere med tiden. Etter avinnstalleringen av Zonealarm ble den "normal" igjen. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ps: Norman antivirus suger bigtime, det samme gjør Norman Firewall. Fordi? Regner med du har gode argumenter når du sverter et program på et offentlig forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå