adawen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://komplett.no/k/kl.asp?mfr=KITCHENAID .. this kinda makes me wonder. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vil vel regne med at denne går på 12v (eller hva daten bruker) så man kan koble den til uttakene til psu. Hvis jeg tar feil så har jeg netopp byttet nettbutikk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Biltema eier, man kan få alt mulig fett der:) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Biltema eier, man kan få alt mulig fett der:) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 AH, good times, jeg husker den gangen elektrisitet var spennende:D Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Vil vel regne med at denne går på 12v (eller hva daten bruker) så man kan koble den til uttakene til psu. Hvis jeg tar feil så har jeg netopp byttet nettbutikk. Neida, de går på strøm de der. Bare sjekk www.kitchenaid.com. En annen ting man bør merke seg er jo prisen på sakene.. ^^ Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 En annen ting man bør merke seg er jo prisen på sakene.. ^^ Så absolutt - helt forjævlig dyrt. men så lenge data produkter er rimelig der, så gir jeg blanke.. blender kjøper jeg på expert - ferdig med det. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Enig med deg der. Men jeg syns det er noe merkelig at brødrister og blender plutselig har dukka opp som nye items på Komplett. De må ha vært helt i tåka når de fant ut at det var en god ide.. til den prisen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Relaterte kategorier i Hjem og fritid GPS > GPS Bærbar (17) GPS > GPS for PDA/PC (9) Hjemmekino/HiFi > Radio (11) Haha Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hmm, handleslite på komplett: 1x AMD64 3400+ 2x Corsair 512MB ram brikker 1x Nforce3 sli hovedkort 2x geforce6800GT 1x espresso maskin 1x brødrister WTF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå