Gå til innhold

trenger ny dvd-brenner

Valent

Anbefalte innlegg

Kjøp den nyeste til Plextor. Følger med svart front. Ca 1250 kr. Verdens råeste!

Kan du forklare hvorfor Plextor er verdens råeste brenner?

Siden de gode argumentene ikke akkurat hagler her så tenkte jeg at jeg kunne skrive litt.

- Plextor har i "alle år" vært synonymt med kvalitet, kvalitet, kvalitet. I tillegg har de ofte vært først ute med de raskeste brennerne.

- Plextor har alltid vært dyrere enn andre merker, og de har også levert flere modeller i SCSI-varianter for den profesjonelle brukeren. Proffbrukere krever med og Plextor leverer samtidig som de tar med de gode kvalitetene til vanlige forbrukere.

- Ved feil på Plextor'en kommer det budbil på døren, henter og leverer ferdig reparert/ny på døren igjen etter få dager.

Har man råd så kjøper man det, men i praksis vil man nok ikke merke så stor forskjell på Nec/BenQ og Plextor. :thumbup:

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så bra saklig forklaring på koffor plextor er bedre enn BenQ eller Nec.

Kan dere ikke begynne å lese tester, eller prøve å brenne med an å se ka dere seier da.

Plextor har komt dårligere ut en Nec og BenQ på alle tester jeg har lest. feilbrenner masse, er mye treigere en BenQ.

Det einaste så er bra er Plextools.

Du betale for at dt står plextor på an, og ikke någe annet. folk må begynne å få håve ut av kassa og se at stortida til Plextor er forbi.

De var de siste som kom ut med 16x brenner, og alikavell er den dårligere enn de fleste.

Les på Cdfreaks.com og les om BenQ. Jeg vil sei at den er deffently det beste du kan velge akkurat nå. Nec er bra den også, men litt mer kresen på plater og brenner seinare.

Les det Gerrard sa. veldig bra skreve.

peewee

Lenke til kommentar

En ting som forundret meg når jeg sammenlignet BenQ 1620 og Plextor PX-716 er at i motsetning til BenQ som har 2.000kB i cache har Plextor hele 8.192kB.

Er dette noe som har noe å si? Er jo en relativt enorm forskjell...

Eller er det bare noe Plextor har satt på for å få det til å se bra ut?

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Med Buffer underrun protection (som BenQ har) vil 2mb buffer aldri være noe problem.

Tviler på om du ville merket noen forskjell ;)

Det var med tanke på buffer-underun jeg jeg ikke fikk det helt til å stemme at det var noen vits med så mye cache ja. Men tenkte jeg fikk nevne det for sikkerhetsskyld :!:

Mest sansynlig bare et salgstrikks fra Plextor altså :no:

PS! Regner med at du er fornøyd i dag :p

Lenke til kommentar

Må bare for lov å sei at det var ein heilt konge kamp, !!!! Gerrard begynner å gjøre det bra igjen, og Neil Mellor skårer også fabelaktige mål på a-laget, ikke bare på reservelaget.

Viss du kjøper en BenQ brenner vil du nok bli like fornøyd som meg og Gerrard var når vi såg den kampen :p

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar
Viss du kjøper en BenQ brenner vil du nok bli like fornøyd som meg og Gerrard var når vi såg den kampen :p

Artig kamp, dere skal ha det. "Storkamper" blir skjeldent noe bedre enn det. Og for noen mål!

Men tenker vi heller vi sier at jeg blir fornøyd som jeg var 20.september i år :tease:

Men nå må vi vel gi oss med dette fotballpratet, ellers blir vel tråden stengt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...