Arachnid Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 hei, da jeg modda i kabinettet mitt fikk jeg noen riper.. er litt uforsiktig med stikksaga osv.. :razz: uansett.. jeg fikk noen riper, og vurderer å lakke, men jeg lurer på hvordan jeg skal starte --> slutte. må jeg pusse med sandpapir ellerno? har aldri lakka noe som helst før. (bortsett fra modellfly) sorry hvis dette har vært oppe før! (er litt lat) takk for svar! [ Denne Melding var redigert av: Arachnid på 2002-05-28 22:06 ] Lenke til kommentar
Dings Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hvor fint vil du ha det? Det finnes tre fremgangsmåter slik jeg ser det... 1: Raskt og effektiv = ikke fint... Kjøøp bliig lakk på blitema og lakk over. Drit i å pusse ned eller grunne... 2: Bruk mer tid, mer penger og krefter = fint... Kjøp dyrere lakk, puss forsiktig ned (ikke kom ned i metallet) og lakk forsiktig i flere omganger. Ikke bry deg om om det ikke dekker ved første strøk.. Etter ca ti strøk begynner det å bli bra... 3: Masse penger, litt tid og null innsats = Dyrt, men fint... Velg farge og få en billakkerer til å lakke det for deg... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå