KJK Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen vesentlig forskjell på Netshop 1557GLS og Tundra 1557X PRO fra PSData? Det jeg kan se av forskjell er at GLS'en har 1.7GHz CPU og PRO'en fra PSData har 1.8. Prisen er omtrent den samme på begge to. Hvilken bør jeg velge? Eventuelt andre pc'er i samme prisklasse og spesifikasjoner som kan være verdt å vurdere? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ser Netshop kjører nok et tilbud på sin 1557, med litt småoppgraderinger (Ram, nettverkskort) ser jeg det vanskelig å matche dette produktet. Mener å huske at psdata sine 1557 har et annet batteri som ikke skal være fullt så utholdende som batteriene Netshop kjører i sine, men ta dette med en klype salt er ikke sikker på dette. Lenke til kommentar
KJK Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Da tror jeg nok at jeg går for Netshop sin 1557GLS. Hadde tenkt å oppgradere til 1024mb i RAM også. Men angående harddisken som står i Netshop 1557GLS., så er det en Samsung Silent Seek. Er det noe for seg i å bytte til en Hitachi TravelStar. Koster 296,- mer. Er dette en bedre harddisk? Og bør jeg bytte til Kingston RAM fremfor de Standard brikkene som står i. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er jeg usikker på, men sikkert noen av gutta på forumet som har peil bare gi det litt tid. Hvis du kan klare deg med et 9600 skjermkort, kan du barbere enda litt mer av prisen, sjekk under ukens tilbud på netshop. Tror jeg hadde gått for den, men nå er jeg selvfølgelig i en fucked økonomisk situasjon Lenke til kommentar
KJK Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har igrunn bestemt meg for MultiNote CL56P fra Multicom.no. Med 1024mb RAM blir prisen omtrent den samme som Netshop 1557GLS. Føler at MultiNoten er noe mer solid også, ser iallefall slik ut. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Høres ut som et bra valg, føl deg fri til å skrive noen ord om den når du har fått den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå