sluffy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jaja, man blir jo bare dum av Hasj.. Og forresten, visste du at ofte så blir hasjen duppet i heroin så du skal bli avhengig!! Tenk på det! Hvem fortalte deg dette? Tror du virkelig at produsentene er villig til å sløse masse av det dyre stoffet heroin, og selge det som hasj? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Here we go again. Hasj er ikke noe annet annet enn "tobakk" som gir "rus". Anyways eg ble ikke dratt mot "tyngre" stoffer da eg røykte og aldri ble eg dum eller impontent eller.....osv. Enkelte som røyker hasj tyr gjerne til tyngre stoffer men eg tror neppe det har noe særlig med hasj å gjøre. Edit: Røyker ikke hasj forresten. Er mange år siden sist. Blir dyrt og rusen er ikke noe digg i forhold til ka king alcohol har å by på. Enig med det du skrive. Røykte ca. en gang i måneden før. Men rusen er ikke noe i forhold til alkohol. Men den er dog mye mer barmhjertig, og fører til MYE mindre problem en alkoholrusen. Jeg bor med fire andre folk. Tre av dem røyker daglig. De tar alle høyere utdannelse. (Universitet og høgskole) og gjør det veldig bra. Selv er jeg i mot å røyke så mye, men en jonas i ny og ne ser jeg ingen ting negativt i. (Røyker ikke selv lenger). Det med at man kommer borti hardere stoff har utelukkende med at noen havner borti et litt "tøffere" miljø, og har lett for å gi etter for gruppepress. Nå skal de sies at det kun snakk om en promilledel av de som prøve/røyker som begynner med sterkere stoff. Og for å ha det på det rene. Jeg er ikke for legalisering. Samfunnet trenger ikke et rusmiddel til. Alkohol skaper nok dritt. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Selv er jeg i mot å røyke så mye, men en jonas i ny og ne ser jeg ingen ting negativt i. :!: Og for å ha det på det rene. Jeg er ikke for legalisering. Samfunnet trenger ikke et rusmiddel til. Alkohol skaper nok dritt. Word. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nå skal jeg si deg en ting, gode mann. Slutt å røyk, sitt heller der du hører hjemme å se på en hau med gamle MacGyver episoder. Word to the mothafucka! Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Vel, ser ut som mange har kommet fram til at jeg er en idiot. Foreslår at dere tar en titt på denne siden... Og forresten var ikke meningen med denne posten at alle skulle "disse", de som virkelig har noe sterkt imot hasj/marihuana trenger ikke å svare, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 54. 1Mos - «Jorden bar fram grønne vekster, planter som setter frø, og trær som bærer frukt med frø i, hvert sitt slag. Og Gud så at det var godt.» Oh, det overbeviste meg! Legaliser cannabis! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Legaliser cannabis! hva slags rus får man av hasj`? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Vel, ser ut som mange har kommet fram til at jeg er en idiot. Foreslår at dere tar en titt på denne siden... Å prøve å motbevise at du er dum ved å henvise til propaganda full av tullball, det virker vel egentlig litt mot sin hensikt? Min favoritt er denne: Menneskets hjerne er skapt for å la seg stimulere av THC. Endret 24. november 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Legaliser cannabis! hva slags rus får man av hasj`? Først kan man godt bli litt latter mild. Hjernen virker som den bli overstimulert. Man begynner å analysere og tenke nøye over ting. Man får lyst på noe godt å spise. (munchies) Etter dette blir man avslappet og litt sløv. Dersom man vil fortsette er det bare å røyke mer. Jeg er selv i mot legalisering. Men det er rett og slett trangsynt å tro at hasj er noe verre enn alkohol. Man kan røyke hver dag å fungere som normalt. Det kan man ikke som alkohol. Det er mindre skadevirkninger av å missbruke hasj en gang i ny og ne enn alkohol. WHO gjorde en undersøkelse på dette og den viste at alkoholens skadevirkninger var mye verre. Selv røyker jeg ikke lenger. Men jeg drikker minst en gang i uka, dette er kun fordi alkoholen gir en bedre rus. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Blir overraska over den stor andelen av folka som møter på sesjon som røyker eller har røyka hasj. Det er ganske mange, særlig i Oslo-området. Og veldig ofte er det de folka som gjør det rett og rimelig bedritent på evnetestene - tester som ikke krever SÅ mye av matematisk, logisk og språklig intelligens. Sier ikke at folk blir dumme av å røyke hasj (selv om jeg personlig liker å tro det), men ingen av de folka som røyker gjør det noe bra, og de som røyker mye er som regel heller ikke spesielt skarpe sosialt. Personlig er jeg nulltolerant ovenfor folk som misbruker (les: bruker) narkotika, og jeg klarer ikke å tro på at folk ikke kan styre vilja si sjøl. Vil oppfordre alle til å si nei med en gang, og jeg skjønner ikke hva poenget er med å skulle bruke driten. Finnes mange andre ting der ute som gir bra rus, mine favoritter er; * hard, morsom trening * å være med kjæresten min * mestring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Blir overraska over den stor andelen av folka som møter på sesjon som røyker eller har røyka hasj. Det er ganske mange, særlig i Oslo-området. Og veldig ofte er det de folka som gjør det rett og rimelig bedritent på evnetestene - tester som ikke krever SÅ mye av matematisk, logisk og språklig intelligens. Tanken på at disse spiller ekstra dumme for å slippe unna har ikke falt deg inn? Jeg forstår dem godt, i så fall. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Blir overraska over den stor andelen av folka som møter på sesjon som røyker eller har røyka hasj. Det er ganske mange, særlig i Oslo-området. Og veldig ofte er det de folka som gjør det rett og rimelig bedritent på evnetestene - tester som ikke krever SÅ mye av matematisk, logisk og språklig intelligens. Sier ikke at folk blir dumme av å røyke hasj (selv om jeg personlig liker å tro det), men ingen av de folka som røyker gjør det noe bra, og de som røyker mye er som regel heller ikke spesielt skarpe sosialt. Personlig er jeg nulltolerant ovenfor folk som misbruker (les: bruker) narkotika, og jeg klarer ikke å tro på at folk ikke kan styre vilja si sjøl. Vil oppfordre alle til å si nei med en gang, og jeg skjønner ikke hva poenget er med å skulle bruke driten. Finnes mange andre ting der ute som gir bra rus, mine favoritter er; * hard, morsom trening * å være med kjæresten min * mestring Og du er en trangsynt kristen som ikke røerer noe som kroppen din ikke har godt av? De fleste jeg kjenner som røyker (finnes alltid unntak som ellers i verden) er det jeg vil kalle smarte. I sesjonstida mi røykte jeg ca. en gang i månden, det gjorde de fleste av kompissene mine også. Og tror du ikke det var kun EN som fikk åtte på evnetestene? Dette var på den mattematiske delen. Kan forstås siden han gikk form og farge. Det du mangler er forståelse, og mulighet til å ta til deg inntrykk utenom propagandaen du får gjennom skole, foreldre og vennegjengen din. Og som godeste sindres sa, kan godt hende de bommet med vilje. Da hasj er relativt utbredt (ikke missforstå meg her) i røde miljøer. Her finner man også en del passifister. Jeg tror du må være en av de mest trangsynte personene jeg har kommet over. Forresten, spør en hvilken som helst lege om hva hans syn på narkotiske stoffer, utvunnet av hamp, planten er. Jeg tror kanskje du kan komme til å skifte synspunkt. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) ...Og du er en trangsynt kristen som ikke røerer noe som kroppen din ikke har godt av? ... Det du mangler er forståelse, og mulighet til å ta til deg inntrykk utenom propagandaen du får gjennom skole, foreldre og vennegjengen din. ... Jeg tror du må være en av de mest trangsynte personene jeg har kommet over. Forresten, spør en hvilken som helst lege om hva hans syn på narkotiske stoffer, utvunnet av hamp, planten er. Jeg tror kanskje du kan komme til å skifte synspunkt. En annen ting er at mange hasj/cannabis-brukere virker paranoide og agressive ovenfor folk som ikke deler deres syn angående legalisering. Endret 25. november 2004 av JBlack Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 WHO gjorde en undersøkelse på dette og den viste at alkoholens skadevirkninger var mye verre. Du glemte å si at konklusjonen var at alkohol er mer skadelig for samfunnet fordi alkohol er mer utbredt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 http://home.online.no/~l-hars/chomsky_marijuana.mp3 Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er det egentlig noe å diskutere? Alle vet at hasj er skadelig, men hvor skadelig er jeg ikke sikker på. Vis de har så forbanna stort behov for å røyke så la dem gjøre det, ekke deres problem vet du. Tror ikke at de som er imot hasj/cannabis kommer til å si noe som gjør at de som røyker hasj slutter. Derfor røyk vis du SELV har lyst for det er deg det går utover. Personlig er jeg imot hasj Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ...Og du er en trangsynt kristen som ikke røerer noe som kroppen din ikke har godt av? ... Det du mangler er forståelse, og mulighet til å ta til deg inntrykk utenom propagandaen du får gjennom skole, foreldre og vennegjengen din. ... Jeg tror du må være en av de mest trangsynte personene jeg har kommet over. Forresten, spør en hvilken som helst lege om hva hans syn på narkotiske stoffer, utvunnet av hamp, planten er. Jeg tror kanskje du kan komme til å skifte synspunkt. En annen ting er at mange hasj/cannabis-brukere virker paranoide og agressive ovenfor folk som ikke deler deres syn angående legalisering. Les de andre innlegga mine, så ser du at jeg ikke røyker selv lenger. Men jeg tror ikke folk vet hva det går i med mindre de har prøvd. Og det er derfor mange folk som ikke bør uttale seg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 skrev en nynorsk stil idag om en som havnet i galt miljø og ødela livet sitt. her jeg bor har ingen som går på sterkere stoffer respekt, er ikke det bra? men alkohol er en helt annen historie. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) her jeg bor har ingen som går på sterkere stoffer respekt, er ikke det bra?men alkohol er en helt annen historie. Mulig jeg misforstår nå men var ikke klar over at folk som brukte narkotika fikk større respekt en andre jeg, noen steder. Men hva vet vel jeg? edit: leifern vettu Endret 25. november 2004 av Izor Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 skrev en nynorsk stil idag om en som havnet i galt miljø og ødela livet sitt. her jeg bor har ingen som går på sterkere stoffer respekt, er ikke det bra? men alkohol er en helt annen historie. Nå er ikke hasj et "sterkt" stoff da. Alkohol gir en MYE sterker, og bedre rus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå