albions Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Lenge til eg må bytte ut dette korte Lenke til kommentar
apwr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kommer jo selvfølgelig helt an på hvilke krav du setter til ytelse! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hvis du absolutt MÅ spille alt i best grafikk så er det ikke lenge til nei! men hvis du klarer deg med høye innstillinger i steden for extreme holder det vel til sommeren Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 faen ass.. dyrt er det men dem holder ikkje akkurat lenge Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 veit det! men når jeg sa til sommeren mente jeg ikke at kortet slutter å kunne dra nye spill, bare at du ikke kan ha de i topp grafikk! du kommer til å kunne spille nye spill på det kortet fra til neste år rundt dissa tider tipper jeg. så kan det vel begynne med en nedgangs periode! Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 du taper vell ein del penger på å kjøpe heilt nye kort. Er vel bedre å vente til prisene har sunket litt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 ja. siden ati skal gi ut en ny type kort(x850) etter nyttår kommer nok x800 serien til å synke i pris. da blir det nytt kort på meg også! Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) tror nokk eg venter litt lengre en det jah. Kansje til sommeren.. Får klare meg med medium instillinger. Menne.. er ikkje half life 2 laga for 9800.. Når eg spiller spillet så lagger det når eg kjører bot og bil osv og så lagger det når det blir musikk og sån.. aner ikkje ka som er årsaken men Endret 22. november 2004 av albions Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det kan ikke være 3d kortet! eller hvis du spiller på max settings er det nok det. men har hørt at noen har problemer med lydkortet i forbindelses hl2. sprø på hl2 forumet Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har hatt mitt kort nå siden julekalenderen i fjor. Det funker sinnsykt godt enda. Spiller for tiden HL2 på meget høye innstillinger (alt på high utenom AA og AF) Kortet er flasha til XT som er en enkel operasjon med meget stort utslag i ytelse. Kan anbefale dette kortet veldig. Har sunket lite i pris dette året (max 200,-) men det er forsatt vært penga å vel så det... Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 åssen flasher eg kortet da Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 åssen flasher eg kortet da Sjekk guiden av VexX Det er utrolig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå