eirikja Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har en LG CD-RW/DVD-ROM drive. Den leser og brenner cd men prøver jeg å sette inn DVD så registreres de ikke ("sett inn disc i D:"...) Er det noen innstillinger/ programvare man trenger? Jeg har innstallert cyberlink powerDVD. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du trenger et eget dvd spiller program men power dvd burde holde. Er det en DVD-ROM ( original dvd) eller DVD-/+R(W)? Det er flere eldre dvd spillere som ikke støtter brente dvd`er. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 En kamerat av meg hadde en gammel DVD-ROM i en Elkjøp/Expert-maskin som ikke kunne lese Dual Layer-plater. Altså, ikke Dual Layer-plater du kan selv brenne på nyere brennere, men standard DVD-filmer med over 4,7GB. Hvis DVD-ROMen er såppass gammel, kan noe slikt være problemet. Ellers kan det vel være problemer med brente DVDer, som nevnt. Uansett er jo ikke en NEC ND-3500A lengre unna enn 600,-! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Update firmware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå