SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg lurer på hva som går under navnet "ISO". Nå tenker jeg på CD-images, er en .BIN fil en ISO feks ? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 off topic: betyr iso "Original Standard Image"? har ikkje googlet nei Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Glem det, jeg fant 1) Acronym for International Standards Organization. 2) File extension for ISO-9660 file system for transferring data to a CD. 3) Common term for any number of CD image formats, including .ISO (see definiton 2). Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Les signaturen min Sjekk også www.filext.com Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Les signaturen min Det er ikke alle som ser signaturen din sånn uten videre. Personlig foretrekker jeg å ikke fylle skjermen med PC specs, så jeg har slått av signaturer i "Foruminnstillinger". Går nok glipp av noen tips, alà det du har der, men de drukner vel uansett i skrytesignaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå