TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei Jeg har klokket mitt skjermkort ganske mye. Original - GeForce FX 5600 XT 256 mb RAM. På everest står det GeForce FX 5700+ 256 mb RAM Jeg satt å spilte UG2 og plutselig quittet spillet. Og jeg måtte begynne på nytt. Gjorde ikke så mye. Da tenkte jeg at kanskje skjermkortet ble litt for varmt? Skal jeg sette e 80x80 mm vifte på siden av kabinettet slik at det blåser luft på selve skjermkortet? Hvor skal det blåse mest? Er det et spess sted? Eller skal jeg bare sette viften et sted slik at det blåser litt utover hele? Gjerne kom med tips Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Blås rett på kortet... da blir det best Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPFC70BL Slik har jeg! funker maxx!! lol Kjøp sånn så for du mye luft for pengene hehe Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ja men så er det noe med støynivået og da Skal helst være på 12-15 dba... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå