hkjensli Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et par interne antenner til innebygget minipci wlan kort? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De maskinene som har mulighet for WLAN-kort internt har gjerne antennetilkoblinger i samme rom som kortet monteres i og antenne-ledninger som strekker seg rundt visse områder av maskinen. Hvilken maskin gjelder det? Hilsen ponke Lenke til kommentar
hkjensli Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 det gjelder en Dell Latitude C810 og den ble aldri bestillt ny med internal WLAN. Jeg skal ettermontere det og har et true mobile minipci kort men ikke antenner!!...... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 slenger meg på her, lurer på hvordan man kan koble på en ekstern antenne på et slikt mini-pci kort, har dell500m med wlan fra fabrikk, men har behov for kraftigere (hjemmelaget blikkboks-antenna) antenne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå