Gå til innhold

Er dette seriøst? betal 250kr og få en pc verd..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir et slags "pyramidespill", du blir satt på en liste og må sannsynligvis vente på varen din veldig lenge. Etterhvert som fler og fler betaler rykker du oppover på listen. Til slutt kommer turen til deg, hvis den noen gang gjør det.

Det er jo opp til deg om du vil prøve, men en grei regel er at hvis noe virker suspekt så er det gjerne det.

Hvordan vanlige folk og slikt tar i på ting som dette og The5PC er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar

How long will I have to wait for my free gift?

The waiting time for a free gift depends on a number of factors, including your choice of free gift, the length of your waiting list, the number of people you introduce and the amount of interest in that particular free gift. The amount of time you have to wait for your free gift depends on your position in the waiting list. For example, if your chosen free gift requires 19 sales before your free gift is sent out and you are 5th on the list, you will have to wait for 19x5 sales. If on average 6 people sign up everyday, you wait approximately 16 days.

Og hvis du er nr 63 på lista? Ja, da kan du jo bare regne ut.

Lenke til kommentar

Det som skjer, er at du melder deg på en liste. Når firmaet har solgt mange nok bullshit-ting til 40$ blir en gjenstand sendt ut til førstemann på lista. Så må enda flere tullinger kjøpe noe drit og *pling* nestemann på lista får en gjenstand.

Jeg vil tippe det blir veldig mye venting og veldig lite sending...

[EDIT] : woow, her svarer folk fort. 4-5-6 stk hadde posta før jeg rakk å skrive ferdig mitt eget innlegg :!:

Endret av ufo
Lenke til kommentar

Nei, dette er et pyramidespill. Det er ikke svindel kanskje, men leser du reglene, så ser du det at det sansynligvis enten vil gå 10 år før du får noe som helst, eller du får aldri noe da "firmaet" som driver dette anntakelig legges ned lenge før så lang tid har gått.

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...