eirberen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er dette seriøst?? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14781317 og her er link til siden denne selgeren selger link til: http://www.getgiftsforfree.com Hvis jeg kjøper en dings til mobilen for 40$ så kan jeg få en bærbar pc verdt rundt 10.000 korner :O Høres jo helt vannvittig ut. Noen som vet har prøvd dette? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det kan godt hende det fungerer men det tar laaang tid før du får den. De finanseierer det vel på den måten at når 30stk betaler 250kr får de nok penger til laptop til 1 person eller noe slikt. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette ser ut som sludder hele veien. Kort sagt så er det ingenting som heter en gratis lunch, noe bl.a. en haug med "investorer" i T5PC har fått erfare. Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 bedre kjent dom pyramidespill... T5PC anyone? dr_k Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Høres det for godt ut til å være sant, er det dèt ganske ofte. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette blir et slags "pyramidespill", du blir satt på en liste og må sannsynligvis vente på varen din veldig lenge. Etterhvert som fler og fler betaler rykker du oppover på listen. Til slutt kommer turen til deg, hvis den noen gang gjør det. Det er jo opp til deg om du vil prøve, men en grei regel er at hvis noe virker suspekt så er det gjerne det. Hvordan vanlige folk og slikt tar i på ting som dette og The5PC er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Pyramidespill delux, (desverre så biter jo alt for mange folk på slikt), men alle slike annonser som blir lagt ut på bruktmarkedet blir slettet nådeløst asap. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 How long will I have to wait for my free gift? The waiting time for a free gift depends on a number of factors, including your choice of free gift, the length of your waiting list, the number of people you introduce and the amount of interest in that particular free gift. The amount of time you have to wait for your free gift depends on your position in the waiting list. For example, if your chosen free gift requires 19 sales before your free gift is sent out and you are 5th on the list, you will have to wait for 19x5 sales. If on average 6 people sign up everyday, you wait approximately 16 days. Og hvis du er nr 63 på lista? Ja, da kan du jo bare regne ut. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det som skjer, er at du melder deg på en liste. Når firmaet har solgt mange nok bullshit-ting til 40$ blir en gjenstand sendt ut til førstemann på lista. Så må enda flere tullinger kjøpe noe drit og *pling* nestemann på lista får en gjenstand. Jeg vil tippe det blir veldig mye venting og veldig lite sending... [EDIT] : woow, her svarer folk fort. 4-5-6 stk hadde posta før jeg rakk å skrive ferdig mitt eget innlegg :!: Endret 22. november 2004 av ufo Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Takk for gode svar. hadde nesten tenkt å betale de 250 kronene Etter å ha leste de nåværende innleggene så begynner jeg å skjønne hvordan eiere av slike pyramidespill rask tjener seg søkkrike.. Helt utrolig.. Pyramidespill som f.eks http://www.getgiftsforfree.com = Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 men satan, tenk så heldig nummer #1 på lista er som får den bærbare i posten etter 2 uker . . . Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hehe. Hadde vært digg å starte noe sånt selv. Noen som vet hvordan? PS Seriøst liksom, hvordan? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nei, dette er et pyramidespill. Det er ikke svindel kanskje, men leser du reglene, så ser du det at det sansynligvis enten vil gå 10 år før du får noe som helst, eller du får aldri noe da "firmaet" som driver dette anntakelig legges ned lenge før så lang tid har gått. -Stigma Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette er pyramide, og når dette går over til snakk om oppstart av pyramide er det på tide å stoppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg