telund Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei er det noen som kan gi meg en god oppskrift på formatering av maskinen min(TravelMate 620)? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 1- Bestem deg for operativsystem 2- Ta backup, sjekk backup.. og sjekk den en gang til 3- Boot på installasjons CD (f.ex Windows XP) 4- Partisjoner, formater og installer.. 5- Legg tilbake backup ...Noen bedre? (Det finnes ikke dumme svar...) Lenke til kommentar
telund Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Er litt grønn på det her så jeg må nok ha det litt bedre forklart... opperativsys. er win xp, tenkte å slette alt på maskinen for så å starte på "0"..... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Eller sagt på en annen måte: Ta vare på det eventuelt du vil ta vare på av data (brenn ut på CD, kopier over på ekstern harddisk, til en annen maskin i et nettverk e.l.), sett i Windows-CD-en og følg instruksjonene derfra. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå