Windoge Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kjøpte et Asus X800 Pro her om dagen. Med kortet fulgte spillene Deus Ex 2 og Condition Zero i ei pen CD-mappe, men problemet er at jeg ikke finner noen produktnøkkler. Noen andre her som har erfaringer med kjøp som dette og produktnøkkler? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kjøpte et Asus X800 Pro her om dagen. Med kortet fulgte spillene Deus Ex 2 og Condition Zero i ei pen CD-mappe, men problemet er at jeg ikke finner noen produktnøkkler. Noen andre her som har erfaringer med kjøp som dette og produktnøkkler? På cd'n? I ei bok som gir innblikk i spilla? I pakka? Som du sikkert skjønner, jeg har ingen erfaringer på området, og du har sikkert lett til du ble blå i ansiktet, men let igjen. De(n) ligger nok en plass. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Kjøpte et Asus X800 Pro her om dagen. Med kortet fulgte spillene Deus Ex 2 og Condition Zero i ei pen CD-mappe, men problemet er at jeg ikke finner noen produktnøkkler. Noen andre her som har erfaringer med kjøp som dette og produktnøkkler? På cd'n? I ei bok som gir innblikk i spilla? I pakka? Som du sikkert skjønner, jeg har ingen erfaringer på området, og du har sikkert lett til du ble blå i ansiktet, men let igjen. De(n) ligger nok en plass. Nei, har sett igjennom samtlige deler. Håpet derfor at andre her kan ha erfaring med dette. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Fikk med CS:CZ da jeg kjøpte meg et PowerColor X800PRO. Jeg fikk heller ikke noen CD-nøkkel med i selve bundelen. For å kunne spille, måtte jeg registrere kopien via autokjør-menyen på CS:CZ-CDen. EDIT: Skiveleif Endret 24. november 2004 av Pytagoras Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fikk ikke cd key jeg heller... 9800PRO fra PC Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Man må regge Cd'en når du innstallerer. Da får du Cd-key tilsendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå