bernini Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 mener det var 9 jeg fikk ja, er ikke helt sikker på summen, var 8 eller 9... Tror ikke man kan få 8 (ihvertfall ikke på de andre testene), så da er det 9 som er maks. Hvis resultatlisten går fra 1-9 så er det klart man kan få 8? Ikke i følge sesjonsoffisermannen. Veldig merkelig skala det der. 3 var f.eks at de ikke kunne bestemme resultat der og da, 9 var topp og 8 eksisterte ikke. 1 var også noe spesielt, husker ikke hva. Sikkert logisk for forsvaret, ikke for meg. Men vet ikke om den gjalt den evnetesten, kan hende den bare gjalt det fysiske. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 har tatt tre stykk opp gjennom årene. 139, 135 og 137 Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Fikk 119 på illvit.com sin test. Tatt en annen test med litt over 100 oppgaver. fikk 120ettellerannet på den. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ikke i følge sesjonsoffisermannen. Veldig merkelig skala det der. 3 var f.eks at de ikke kunne bestemme resultat der og da, 9 var topp og 8 eksisterte ikke. 1 var også noe spesielt, husker ikke hva. Sikkert logisk for forsvaret, ikke for meg. Men vet ikke om den gjalt den evnetesten, kan hende den bare gjalt det fysiske. IQ-testen gikk fra 1-9 og man kunne få alt i mellom... Fikk selv 8 Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har tatt en drøss med iq tester, de fleste sier mellom 120 og 140. tror det høyeste jeg har fått er 134 eller 138... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ligger ifølge lærere o.l en del over gjennomsnittet, men er ikke fan av "normale" IQ-tester.. har Mensa-resultat tho Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dette er du sikker på fordi du klarer å åpne en dør ? Nei, fordi han scorte 132 på en random IQ-test på nettet en gang i 1997. Nei, fordi jeg klarte å løse en iq-test i dagbladet, der de sa at hvis jeg klarte den; hadde jeg over gjennomsnittet.... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "evne-testen" i forsvaret går fra 1-9, det var synet og hørsels-skalaene som manglet en del tall. Fikk selv 9/9 på evnetesten da jeg var på sesjon for to uker siden, og er rimelig fornøyd med det. Sesjonsoffiseren sa gjenomsnittet var mellom 3 og 5. Lenke til kommentar
dr_down Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tror ikke man skal vektlegge poengene utdelt på sesjon veldig mye. Har bekjente som har seilt gjennom sesjon med 9/9 hele veien, som knapt fungerer i dagliglivet, hverken fysisk eller psykisk. Og disse vil de gjerne gi et våpen... Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 i tilleg til IQ er det jo også en annen form kalt EQ, som går på sosial inteligens Men jeg er enig i mange her... personlig mener jeg IQ tester er ganske waste of time og unyttig... en av grunnene er at grunnen til at negre ble stemplet dumme før i tiden er p.g.a IQ tester... folk fra europa ga afrikanere tester om mattematiske oppgaver som en afrikaner aldri hadde sett før... ganske sleipt av europeere Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bare så dere vet d så trenger du 30 i iQ for å åpne en dør !!! 30 ikke 70 ffs ! (70 i iQ er vel nokke en baby har??) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ligger ifølge lærere o.l en del over gjennomsnittet, men er ikke fan av "normale" IQ-tester.. har Mensa-resultat tho Tror faktisk ikke de fleste lærere er kvalifiserte til å uttale seg om elevers IQ. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Mente da at jeg scorer ganske høyt på logikktester i skolens regi edit: og det der med 30 i IQ for å åpne ei dør er bare bullcrap. Endret 23. november 2004 av orcblood Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Trodde det var slik at du måtte ha over så så høy IQ for å lære visse ting. Mens vi mennesker er såpass langt over at vi kan lære det meste (alt?). Slik som ei bikkje, klarer fint å åpne ei dør, men tviler på at den har over 30 IQ.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 joda, man kan lære en hund mye... man kan lære den at ved å ta ned håndtaket så åpnes døre, men hva hvis det er en dør med håndtaket som går opp, eller en knapp til å åpne døren, hunden kan lære, men ikke forstå.. vi mennesker kan sammenligne, gjette, prøve ut, finne logiske løsninger, osv, det gjør ikke hunden, den lærer ved å se... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har 119 Ikke så gæernt. Men derimot tror jeg ikke helt på alle her. Tror at noen her overdriver litt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hmm.. Har tatt flere tester, og fått 125-135 på alle. Vet ikke hvor mye jeg stoler på dem, men... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Enten så er jeg stokk dum, eller så er jeg et geni. Jeg er iallfall ikke normal. Føler meg heeelt utafor. Tipper jeg er stokk dum da. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tror ikke de internett testene er så mye å stole på, jeg fikk 144... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 tror jeg har 115-120 eller noe sånn. Syntes IQ har ganske lite å si for hvor smart man er, men det kan gi en viss peilepinne. Kreativitet er mye viktigere syntes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå