Dredog Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har en film, xvid, som står at den er i bruk når den ikke er det, og jeg får verken sletta eller flytta den til en annen katalog. Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Slett den i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Om det ikke går, kan du prøve denne.. -Trond XP_AVIFIX.inf Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette er et kjennt problem for WindowsXP (Sp1 primært tror jeg). Det oppstår ved at explorer ikke fikser å lese lengde/format data osv. fra delvis skadede/uferdige eller ustandard filer, og dermed henger seg opp i dem. Du kan fjerne problemet helt ved å modifere registeret enkelt til å rett og slett IKKE lese lengde/format osv. på videofiler. Dette er noe de fleste ikke bruker uansett så... Her er en guide for det: http://tweakxp.com/tweak1467.aspx -Stigma Lenke til kommentar
Dredog Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå