TeAmlAmPerz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det er lan til helga... mer info lampelan.tk! hvis det ikke går ann å melde seg på så send en mail til: [email protected]... ok? er ikke så mange påmeldt ennå, men det kommer flere snart tipper jeg... ps: det er ikke auto påmelding... Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 hvis det er noen som ska, se skriv en replay a? skjekk sida plz...= lan! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Reklamering er ikke lov #7 i rettningslinjene Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Faktisk så tillates slik "reklame" då det er non-profit arrangement. Det med forbud mot reklame gjelder kommersielle interesser. JanEirik Moderator Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dere har ikke noe irc kanal da ? lurte på om jeg skule ta meg en tur og se. og kanje ta med noe utstyr hvis dere trenger. siden brodern bor i kongsberg. og jeg har fri på fredag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå