Itw Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Heisann. Jeg har radeon 9800pro og bruker s-video til tv'en min, tiligere har dette funket kjempe bra, men nå etter en formatering kommer tv med 1024x768 og da blir bildet forstort for tv'en. Skjerm 2 står med 640x480 men når jeg trykker på advance og velger display står tv'en med 1024 hva kan jeg gjøre for og skifte dette? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Om du har nvidia kan du bruke tvtool til å justere dette. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Han skrev jo at han hadde et radeon-kort da. Greit å lese innlegget før du svarer. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 beklager den, var litt for rask. Nå var vel posten din også ganske poengløs..... Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Prøv med samme oppløsning på begge skjermene. Lenke til kommentar
ias Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ITW, Si fra om du finner en løsning. Har samme problemet med et Radeon 9550 kort som velger 800x600. Lenke til kommentar
Ekseth Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du skriver ikke, hvilken driver til skjermkortet du har. eller om du har hentet ned nye drivere. du skriver ikke hvilket os du har. eller ikke hva du har prøvd for løse problemet tidligere, så nr 1. sjekk driver til skjermkort og hent et nyere hvis det finnes. nr 2. oppdater oss med hvilket os, og servicepack og så videre. nr 3. oppdater oss med hva du har gjort så langt MR_T Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Bruker catalyst sin siste driver, har prøvd mellom de 3 siste diverne uten noen forskjell, os er win xp.. Får det til og funke når jeg kjører oppløsningen på 1024 for da klarer tv'en og ta hele bildet, får ikke justert ned bare på tv, en. Så er dømt til ett liv i 1024 virker det som siden jeg bruker pc'en på tv'en mye... snufs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå