Jim Rager Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hei. har skaffet meg en jobb, men som de fleste jobber blir det litt kjedlig i lengden, derfor tenkte jeg at jeg kunne piffe opp verdagen med litt musikk Uheldigvis så har det seg slik at dfe små "ørepluggene" som følger med på mp3 spillere osv ikke vil sitte ordentelig i ørene mine de detter ut etter et par sekunder *hater ørene sine* Derfor tenkte jeg på noe som sitter, kansje ett headset, men jeg liker ikke den ledninga, som da fører ned i en lomme der mp3 spilern ligger, jeg lurer derfor på om det finnes headset med innebygd mp3 spiller? Dette vil være meget praktisk ettersom det bråker litt der jeg jobber. skader ikke om der er radio på det også. tenkte på noen som så ut som dette: Endret 22. november 2004 av citric Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) du kan jo alltids bygge inn en MP3 spiller i de der;) Hvis du er litt finger flink så bør det gå. De du har bilde av der har Radio hvis jeg ikke tar feil.. En kammerat har et par med radio og en med microfon som slipper igjennom ikke skadelig lyd.. De er jo ganske store så det bør gå fint å bygge det inn evt. lime fast eller en annen fiffi metode Endret 22. november 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
CDG Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det ikke bare å hive inn noen "øreplugger" i ørene og tre "øreklokkene" over ørene. Burde fungere greit det. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Hadde tenkt meg noe "fastere" enn det, skulle da tro dette var oppfunnet *ta patent* hmm, kansje jeg er nødt til å modde da.... æsj Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Før du gir opp på plugger, sjekk Koss sine "The plug". De sitter garantert bom-fast selv om du måtte ha helt abnormalt store og/eller merkelig utformede ører. De følses litt merkelig til å begynne med da de så og si fyller hele øregangen, men de sitter helt utrolig fast. Så bra at jeg faktisk kunne bruke dem med Asono emp-z'en min mens jeg trente capoeira (en akrobatisk brasiliansk kampsport). Intenting hadde satt fast under slike omstendigheter, men "The plug" gjør det =) Så har de også den beste lydkvaliteten jeg har hørt fra plugger (ikke medregnet proffe plugger til flere tusen da..), blokkerer ut annet støy veldig bra, og koster ikke så mye heller. Vil faktisk si at de lett tar igjen de fleste billigere åpne-headsett i samme prisklasse. Jeg har med andre ord ingenting annet enn godt å si om dem, foruten at det tar littgrann tilvenning før du skjønner hvordan de egentlig skal sitte =) -Stigma Endret 22. november 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Har du noen link til disse? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 kan ikke linke til dem lett pga. site-layout, men du finenr dem enkelt på koss.com Komplett og mange andre butikker selger dem. Ta deg et søk på prisguiden her på hardware.no så finner du nok mange gode priser (dog det kan være lurt å kjøpe dem lokalt siden porto blir en stor del når pluggene ellers koster relativt lite) -Stigma Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Koss The Plug 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå