destroyy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://home.no.net/destroyy/Stash/Error.txt Det er det som skjer, fikk ikke alt med når jeg tok bilde med kameraet men kan ta bilde med digi cam så dere får bedre bilde imorgen. Håper noen kan hjelpe for er kjedelig å restarte pc 10++ ganger for at det skal funke, blir litt lei å pc har vel ikke godt av det Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 virker som at den ikke finner diskene dine under oppstarten, siden den prøver med noen annen bootloader, har du testet en annen IDE kabel. f.eks den du bruker til cd-romen ? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nei, det har jeg ikke, kan vel prøve når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 akkuart det skjedde for meg i går oxo start med 1 hardisk med master. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Nå har jeg prøvd annen ide kabel, men funker fortsatt ikke, når jeg BARE bruker wd 40gb så funker det, vis jeg BARE bruker sb 200gb, så funker det ikke, samma error, bruker jeg begge, samma error. kan det da bety at 200gb er litt monga? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har gigabyte soecekt 939 hovedkort ,broren min har msi socket 939 hovedkort og det klikker hvis han har begge hardsiken i samtidig jeg prøvde det samme på mitt gigabyte hovedkort og det funka med engang Msi er ikke det beste merket eller da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 tja....kjører en 40, og en 120 på mitt MSI demovare til 300 kr! tror kanskje den 120 gb e litt monga, forsøk å bruk den i en pc til en kammis! samma errroren, kan den være litt busted ja...... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 vil legge til at jeg får startet pc etter hvert, vis dere ikke skjønte det, Etter 15 restart (blir værre å værre) Men skal prøve den hos en kamerat etter på kanskje, så får se om det er samma erroren da, vis det er, sender jeg mail til komplett å klager Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Last ned ultimate boot cd Der er det fleire program til å testa disken din. ++ andre nyttige program. Eit must. Endret 25. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Kan du gi meg direkte link til den jeg bør bruke?? var litt mange å velge mellom Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Kan du gi meg direkte link til den jeg bør bruke?? var litt mange å velge mellom Her har du direkte link til ubcd full versjon Det er ei zip fil på ca 130 mb, som inneheld ei iso fil. Brenn ein cd og boot. Edit: Før du boote er det ein fordel å finna ut kva merke disken din er. Endret 26. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) EDIT: Lagt inn win2k på nytt nå, å det er harddisken som er ødelagt, sender mail til komplett for å høre om jeg kan få ny Endret 27. november 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå