pmarius Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har et ganske enkelt spørsmål: Det jeg lurer på er hvilken kommando i Windows som "åpner alle kryssene" i utforsker. Altså slik at man scrolle seg nedover i store mapper med mange undermapper. Ta for eksempel mappen "Windows". Den har jo en drøss med undermapper, bare ta "System32" f. eks. Skjønte dere denne talentløse forklaringen eller? Altså det jeg lurer på er: Hvordan åpne ALLE kryssene man ser i det venstre vinduet i Windows Utforsker. Total Commander fixer denne jobben bra - den viser alle mapper og alle undermappene, osv i ett vindu. Men jeg skulle helst ha kunne gjort dette i Win også.... P.s - tror egentlig det er bare en enkel kommando, no ctrl+k9 eller lignende... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dette du er på jakt etter Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Windows Explorer? "Explore from here" er det noe som heter, og den viser et tre av mapper og filer. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Shift+* Edit: holder med å bruke bare * XenZor Endret 23. november 2004 av XenZor Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Måtte bare prøve, funka som fjell, men stakkers explorer.exe måtte jobbe hardt og lenge, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå