Stor Oddnoga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Snublet tilfeldigvis over denne Gentoo-baserte distroen. Noen av dere som har prøvd den? Fordeler/ulemper? Ser litt spennede ut, så jeg vurderer å installere, men gidder ikke hvis dere vet at det er dårlig. EDIT: Legger til link http://gentoo.vidalinux.com/index.php?opti...ntpage&Itemid=1 Endret 22. november 2004 av Swag Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 pr0v den og legg ut tilbake meldingen. eller alle feilmeldingene jeg kan sikkert pr0ve den, hvis den kj0rer den samme geniale pakke hAndterer. portage kanskje det er noe lignende som ubuntu til debian? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vidalinux er nok en forenklet Gentoo ja, jeg synes du burde prøve den ettersom jeg selv synes Gentoo er en veldig bra distro. Med forenklet mener jeg automatisert installer og slikt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Var i utgangspunktet på jakt etter en forenklet Gentoo, siden jeg ikke føler meg "god nok" til å prøve meg på en vanlig Gentoo-installasjon. Laster ned nå, så skal jeg prøve. Legger tilbakemeldinger i denne tråden. Ser at download-utgaven er ganske strippet for ting, noe som egentlig passer perfekt. Ripz911: jepp, den bruker portage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå