911fan Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hei jeg er en gutt på 15 år som lurer på om d r noen som har en creative zen micro, ellr som har non linker til tester av den...? vil gjern kjøpe den men da må jeg først vite om dn r bra eller ik.... Mvh 911fan Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) har ikke sett noen tester av den som jeg har linker til, men creative lager jo ofte bra og solide produkter.. tror nok at den blir en hitt etter hvert (pr. nå er den ganske ny på markedet..) og at det kommer tester snart.. (mens du venter på test kan du jo traske litt rundt på forumet her, eller google litt..) Endret 22. november 2004 av shuttle man... Lenke til kommentar
911fan Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 takk for svar! venter med spenning på kommende tester.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Søk på internett etter: "zen micro" review , tror du finner noe da... Dessuten kan du lese hva jeg skrev til deg i posten min.. Lenke til kommentar
sjugre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Gutt på 14 som lurer litt på Zen Micro. Må man bruke software som følger med for å overføre inn eller ut fra den. Ganske viktig for meg det. trenger en MP3- som kan brukes til flere filformater, og om da Zen micro er den rette? Forresten er det noen som vet om minnebaserte mp3 kan sette sanger i grupper som på de hardiskbaserte? har sett på packard Bell audiokey FM 1GB. Er det noe å anbefale? Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 tror nok at den krever programmvare siden det står dette under hva som følger med (trengte ihvertfall programmvare på min zen touch der det sto nøyaktig det samme under spesifikasjonene): Medfølgende Programvare: Drivers & Utilities, Creative MediaSource Den støtter følgende formater: WAV, WMA, MP3, ADPCM, WMA DRM Spilleliste funksjonen finner du som oftest på hd baserte spillere siden det er lite vits i å ha spillelister på en spiller du har ca 20-30 sanger på...(128mb spiller). på de flash baserte spillerne med mye plass finnes det sikkert noe lignende.. Lenke til kommentar
911fan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 her r 1 link til test av zen micro www.dinside.no den ser ut til å være veldig bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå