Gå til innhold

Creative zen micro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke sett noen tester av den som jeg har linker til, men creative lager jo ofte bra og solide produkter..

tror nok at den blir en hitt etter hvert (pr. nå er den ganske ny på markedet..) og at det kommer tester snart..

(mens du venter på test kan du jo traske litt rundt på forumet her, eller google litt..)

Endret av shuttle man...
Lenke til kommentar

Gutt på 14 som lurer litt på Zen Micro. Må man bruke software som følger med for å overføre inn eller ut fra den. Ganske viktig for meg det. trenger en MP3- som kan brukes til flere filformater, og om da Zen micro er den rette?

Forresten er det noen som vet om minnebaserte mp3 kan sette sanger i grupper som på de hardiskbaserte? har sett på packard Bell audiokey FM 1GB. Er det noe å anbefale? :hmm:

Lenke til kommentar

tror nok at den krever programmvare siden det står dette under hva som følger med (trengte ihvertfall programmvare på min zen touch der det sto nøyaktig det samme under spesifikasjonene):

Medfølgende Programvare: Drivers & Utilities, Creative MediaSource

Den støtter følgende formater: WAV, WMA, MP3, ADPCM, WMA DRM

Spilleliste funksjonen finner du som oftest på hd baserte spillere siden det er lite vits i å ha spillelister på en spiller du har ca 20-30 sanger på...(128mb spiller). på de flash baserte spillerne med mye plass finnes det sikkert noe lignende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...