TaZ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Har kjøpt meg en Lilliput 8" Touch Screen XGA TFT Car Monitor VGA PC på ebay Betalt via paypal.. Men adressa mi er ikke "confirmed" Er ikke helt med på hva dem vil ha og hvordan jeg fixer det dem vil ha.. In this case, please provide the following information to verify your payment: 1) A copy of bank/credit card statement that can show your paypal address. For security purpose please hide all your other personal information except the address. Endret 22. november 2004 av taz Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tror du må ha visa eller lignende.. Og at det koster en viss sum.. Heter noe som extend account eller noe sånt :S Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Jeg trenger ikke å få adressa mi "confirmed"ikke der problemet ligger... Bare hva jeg skal sende dem så jeg får skjermen.. Jeg har ingen kontoutskrift der paypal navnet mitt står på sammen med adressa mi.. Dem skal bare ha bekreftet at den adressa jeg har oppgitt hører til paypal kontoen har jeg forstått det som..Så at en som har hacket en paypal konto ikke kan få det sendt hjem til seg/fiktiv adresse Hadde jeg betalt med visa så hadde det ikke hvert noe problem..da er adresse opplysningene knyttet opp til visa kortet..så sender dem varen til den adressa Endret 22. november 2004 av taz Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ta bilde av bankkortet ditt, ta det over på pcen stryk ut alt unntatt navn og adresse Hakke vært borti det der før. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Bank/kort-utskrift på den kontoen du har brukt mot PayPal-kontoen (hvis du tilfeldigvis har en utskrift der det er en PP-belastning er det jo enda bedre). Sladd over kontonummer, men la navn og adresse være synlig. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Fikk fixa det...Bare skrev ut en kontoutskrift av nettbanken,tok bilde av den og strøk kontonummeret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå