RBW Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gigabyte lanserer GA-K8NXP-SLI Alle hovedkortprodusenter med respekt for seg selv lanserer hovedkort med støtte for SLI. ASUS gjorde det i forrige uke og nå er det Gigabyte som kliner til. Les artikkelen her Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Nå fikk jeg fryktelig lyst på nForce4 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 WOOOHOOO!!!! nfoce4 her i come! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 eneste som manger nå for at det skal være ett skikkelig komplett HK er enten azalia eller soundstorm...sukk... Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva er det blå "slot et" i toppen av kortet for noe ? Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 vilhe vilha vilha Den blå sloten er vel den nye strømstyrings greia deres. Tatt fra produsentens hjemmeside: ΣD.P.S Along with enhanced performance is additional system stability with the GIGABYTE Dual Power System (D.P.S.). D.P.S. is a revolutionary six-phase power circuit designed to withstand varying electrical current levels, ensuring future processor upgrades. This design ensures a more secure and stable platform than ever before. -Trond Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den blå sloten er vel den nye strømstyrings greia deres. Da blir det vel investering i ny strømforsyning igjen Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette skal jeg ha!! Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Den blå sloten er vel den nye strømstyrings greia deres. Da blir det vel investering i ny strømforsyning igjen Du kan bruke vanlig ATX strømforskyning. Den blå sloten er til for et (vedlagt?)utvidelseskort som forbedrer reguleringen av Vcore. Den er neppe nødvendig om en ikke skal overklokke masse. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Stusser litt på plasseringen av PCi-e kontaktene her. Hvis en skal bruke SLi, vil vel en PCi-e 1x slot rett og slett "bli borte"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når skal Gigabyte lære , den fordømte viften de har på hk bråker noe så inni hampen og den er plassert like feil her som på nForce 3 kortet , nemmelig rett bak slot til grafikkort . Dette innebærer at om du har et stort grafikkort kan du ikke erstatte den viften med en passiv kjøler da disse kommer i konflikt . hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dette virker da som det beste hittil av nForce4 kortene. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når skal Gigabyte lære , den fordømte viften de har på hk bråker noe så inni hampen og den er plassert like feil her som på nForce 3 kortet , nemmelig rett bak slot til grafikkort . Dette innebærer at om du har et stort grafikkort kan du ikke erstatte den viften med en passiv kjøler da disse kommer i konflikt .hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har. Samme er det på 939 nForce3 kortet til MSI også. Asus go go go Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Når skal Gigabyte lære , den fordømte viften de har på hk bråker noe så inni hampen og den er plassert like feil her som på nForce 3 kortet , nemmelig rett bak slot til grafikkort . Dette innebærer at om du har et stort grafikkort kan du ikke erstatte den viften med en passiv kjøler da disse kommer i konflikt .hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har. Samme er det på 939 nForce3 kortet til MSI også. Asus go go go Jepp og da er dette et stort problem for de fleste ønsker et sikkelig grafikkort til disse hkène samtidig som det er ønskelig å fjærne den bråkete vifta . Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da er det jo enda bedre at Ultra-utgaven fra Asus (som jeg sitter og venter på) har passiv NB-kjøler Er drittlei disse små billige møkka-viftene som alltid ryker. Sliter med en som bråker som en gressklipper på nitro-blanding (Abit kort) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er møkk lei av at snart "ALLE" hk produsentene har vist fram kortene sine. Jeg gir vel stort sett faen i hvordan de ser ut. Så lenge jeg ikke kan kjøpe ett, så kan det se så bra ut som det bare vil, SLI intereserer meg mindre, men jeg kan godt tenkte meg ett S939 hk med PCIe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 WOOOHOOO!!!!nfoce4 her i come! Hvorfor skal DU bytte? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er SLI to agp kort? Hvis ja, hvorfor ikke bruke pci-e til det? Trodde det skulle bytte ut agp fordi det har høyere potensiale enn agp. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er SLI to agp kort?Hvis ja, hvorfor ikke bruke pci-e til det? Trodde det skulle bytte ut agp fordi det har høyere potensiale enn agp. Jeg tror du er "litt" på bærtur. SLI = 2XPCIe kort som kjøres "sammen" for å forbedre ytelsen. Hvor har du fått det ifra at Sli har noe med AGP å gjøre ? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 å.. ok:) nei det så ut som 2 svarte agp porter bare . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå