Gå til innhold

Gigabyte lanserer GA-K8NXP-SLI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vilhe vilha vilha :love:

Den blå sloten er vel den nye strømstyrings greia deres.

Tatt fra produsentens hjemmeside:

ΣD.P.S

Along with enhanced performance is additional system stability with the GIGABYTE Dual Power System

(D.P.S.). D.P.S. is a revolutionary six-phase power circuit designed to withstand varying electrical current

levels, ensuring future processor upgrades. This design ensures a more secure and stable platform than

ever before.

-Trond

Lenke til kommentar

Når skal Gigabyte lære , den fordømte viften de har på hk bråker noe så inni hampen og den er plassert like feil her som på nForce 3 kortet , nemmelig rett bak slot til grafikkort . Dette innebærer at om du har et stort grafikkort kan du ikke erstatte den viften med en passiv kjøler da disse kommer i konflikt .

hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har .

Lenke til kommentar
Når skal Gigabyte lære , den fordømte viften de har på hk bråker noe så inni hampen og den er plassert like feil her som på nForce 3 kortet , nemmelig rett bak slot til grafikkort . Dette innebærer at om du har et stort grafikkort kan du ikke erstatte den viften med en passiv kjøler da disse kommer i konflikt .

hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har.

Samme er det på 939 nForce3 kortet til MSI også. Asus go go go :thumbup:

Lenke til kommentar

hvorfor ikke plassere slike ting anderledes som feks Asus har.

Samme er det på 939 nForce3 kortet til MSI også. Asus go go go :thumbup:

Jepp og da er dette et stort problem for de fleste ønsker et sikkelig grafikkort til disse hkène samtidig som det er ønskelig å fjærne den bråkete vifta .

Lenke til kommentar

Jeg er møkk lei av at snart "ALLE" hk produsentene har vist fram kortene sine. Jeg gir vel stort sett faen i hvordan de ser ut. Så lenge jeg ikke kan kjøpe ett, så kan det se så bra ut som det bare vil, SLI intereserer meg mindre, men jeg kan godt tenkte meg ett S939 hk med PCIe :yes:

Lenke til kommentar
Er SLI to agp kort?

Hvis ja, hvorfor ikke bruke pci-e til det?

Trodde det skulle bytte ut agp fordi det har høyere potensiale enn agp.

Jeg tror du er "litt" på bærtur. SLI = 2XPCIe kort som kjøres "sammen" for å forbedre ytelsen. :thumbup:

Hvor har du fått det ifra at Sli har noe med AGP å gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...