Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) jeg skal kjøpe det kab'et som er på bildet jeg la ved, og jeg har en Dell Dimension 8400. Men trenger jeg å kjøpe ny cpu vifte? (pc, det er et Raidmax kab hvis det er til noe hjelp) Endret 22. november 2004 av magubrothers Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Det ville sikker ikke skade Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Du er nødt til det ja, da det kun er en ribbe på den cpu`en du har. Husk at det går en trakt opp til en vifte som blåster luften ut. Invester i en litt dyr vifte fra f.eks komplett.no, og som bråker lite. DU vil trenge det, for prescott cpuer utvikler en god del varme! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 men.. er det plass til cpu vifte på hovedkortet mitt? (Pentium 4 og støtter ddr2) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) men.. er det plass til cpu vifte på hovedkortet mitt? (Pentium 4 og støtter ddr2) Nå aner jeg ikke hvilket hovedkort du har, men i alle dager jeg skulle da tro det! Uten CPU-vifte (eller en varmeavleder) klarer ikke CPUen kjøre i 10 sekunder før den er svidd Endret 22. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Dæven det er mange som skal skifte DELL kabinett . DELL har sine egene løsninger. Nytt hk hadde heller ikke vært dumt, hvis du skal modde så går det greit. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=329047 Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 je har et... hmm... hvordan sjekker jeg hvordan hovedkort jeg har? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 je har et... hmm... hvordan sjekker jeg hvordan hovedkort jeg har? DELL lager sine egene hovedkort. Du kan jo ta en titt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå