meastp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hei! Skal kjøre et program, 98lite, som kan "tweake" en windows 98 installasjon... Problemet er at jeg ikke får det til... Det skal kjøres fra kommandolinjen, men når jeg forsøker: C:\>N:98lite\98lite.exe File Path Mapping Error. Shared installation folders must be mapped to a drive letter. 98lite can not continue. Stasjonen er altså N: .... funker ikke med cd N: heller: C:\> cd N: N:\ C:\> Jeg har forsøkt å prøve med en (98) boot-diskett... da får jeg ikke tilgang til partisjonen/stasjonen..... Hvordan skal jeg gjøre dette? Kjører altså xp.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 skal du bytte stasjon skriver du IKKE cd foran N: N:\98lite\98lite.exe Burde funke... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 skal du bytte stasjon skriver du IKKE cd foran N: N:\98lite\98lite.exe Burde funke... ooooh... magic... er visst litt for bortskjemt med bash, jeg... takk skal du ha... (ang. 98lite, så følger jeg denne guiden. Den handler om å lage bootable "live cd" med win 98) Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 uh... får det ikke til å kjøre allikevel, jeg... kommer en ikke-cmd-relatert feilmelding... uansett: hvordan kan jeg kjøre den fra boot-disk? den må ligge på stasjon N: .... jeg har forsøkt, men den kan ikke finne stasjonen... har det noe med at noen av stasjonene/partisjonene er NTFS (denne er FAT32)? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hvis du har startet opp fra windows 98 / dos diskett får du ikke tilgang til stasjoner med NTFS. EDIT : Dersom du tar turen til denne siden vil du finne en bootdiskett som takler NTFS Endret 22. november 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå