Gå til innhold

Får ikke til å bruke wap mms! (Tele2 abb)

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Får ikke til å sende mms å komme inn på wap me telefonen min...

Har siemens sx1 å tele2 abb...

Har prøvd de forskjellige automatiske oppsettene som man kan laste fra forskjellige sider...

Kommer bare opp nettverk ikke tilgjengelig...:(

Har dekning å alt å tele2 kundeservice suger big time...de kunne ikke hjelpe meg...:/

De kunne bare sende sånn automatisk konfig som jeg har prøvd 1000 ganger før...

Noen som har samme problemet eller et oppsett som de VET funker??

Har FW 12, om det har noe å si...

Sux å ikke kunne bruke wap!

Har hatt sånn nettverk ikke tilgjengelig feilmelding nå i hele helga...

Fikk mobilen på lørdag formiddag å har ikke fått t å komme på wap siden...

Hadde ikke noe problemer med min gamle mobil som var en 7650 (som jeg hadde telenor på), så jeg synes det var rart at det skulle være så vanskelig med den her da telefonene er ganske like...

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jupp...har desverre det...:/

Ingenting som funker...tele2 kunne ikke si noe om det var gprs nette eller no som var nede heller....Men siden jeg ikke får "kontakt med nettverket" så er jo det en mulighet!

har prøvd å sette inn alt manuelt også å det gikk heller ikke...Tror jeg blir nødt t å kjøre bort her i fra å sjekke om jeg har samme problemet andre steder...

For da vet jeg i værtfall at det ikke er telefonen det er problemer med...men at det er nette....

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Hei

Har du satt opp innstillinger slik at den kan ta i mot mms fra alle nettverk?Hos min så har jeg muligheter som heter "bare hjemmenettverk","alltid på","av",dette er en Nokia,så jeg vet ikke hvordan det er lagt opp på din mob.Sx1 har vel samme meny oppsett som min Nokia 6600.Hvis du går innpå "Meldinger">innboks>innstillinger>multimediamelding>multimediemottak,det skal merket av på "Alltid på"

Endret av smoker2
Lenke til kommentar

Jeg har det på...Har ringt til tele2 å klaget på de innkompetente rævslikkerne som sitter

å skal "hjelpe" folk med problemer... :wallbash:

Så nå fikk jeg snakke med ei som visste litt mere...

å hu sa at det var et nettverksproblem fra deres side som dem skulle se på med en gang...

men kunne nok ikke forvente meg noe forandring før tidligst i morra...:/

Men anyway...håper det løser seg...ellers skal jeg komme hit på forumet å syte mer... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...