Gå til innhold

Reise på LAN aleine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

_JEG_ synes det er best å dra på dataparty uten kompiser. Men kanskje best å dra med når det gjelder så stort som TG.

 

jeg har da ett rykte for å bli sur ganske fort,og lett bli irritert.Og kompisene mine synes det er så artig å se meg irritert/sur.Så når du sitter der med en på hver side som sitter å prøver å få deg irritert,så er det ikke så morsomt der.

Men dette gjelder hvilke kompiser jeg er der med,av de 5 som bruker å dra på dataparty er 1 av dem hyggelig og grei.

 

Og dette gjelder da MEG,ikke deg.

 

edit:hmm,ka du tru?

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
tg er forresten data-party og ikke lan...

 

LAN, Local Area Network.

Det vil si et lokalt nettverk.

TG nettverket, som befinner seg innenfor Vikinskipets vegger er jo selfølgelig et LOKALT NETTVERK...

ALtså er det et LAN, men man kan jo selvfølgelig også kalle det for et dataparty...

smak og behag..

 

On topic:

 

Jeg vil tro det er mulig å reise på et LAN som TG uten noen kjente med deg.

Det er jo 5000+ deltakere, og alle er der av samme grunn, så selvfølgelig blir man kjent med mange nye mennesker!

Endret av Omar
Lenke til kommentar
Kva med frekke fjortisser med sprit-tusj og teip?

whoop assen hans kraftig så de aldri, aldri gjør lignende igjen å la det være et eksempel på hva som skjer med vennene hans hvis de prøver seg. det er det eneste som hjelper

det skal jeg huske på ;)

 

er fjorten selv, men driver ikke med sånt :whistle:

 

jeg tørr ikke :innocent:

post-159-1101495702_thumb.jpg

Endret av magubrothers
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
tg er forresten data-party og ikke lan...

 

LAN, Local Area Network.

Det vil si et lokalt nettverk.

TG nettverket, som befinner seg innenfor Vikinskipets vegger er jo selfølgelig et LOKALT NETTVERK...

ALtså er det et LAN, men man kan jo selvfølgelig også kalle det for et dataparty...

smak og behag..

 

On topic:

 

Jeg vil tro det er mulig å reise på et LAN som TG uten noen kjente med deg.

Det er jo 5000+ deltakere, og alle er der av samme grunn, så selvfølgelig blir man kjent med mange nye mennesker!

Si det til TG-admins og du får ikke komme på TG. :p

 

De er utrolig "strenge" på det at TG ikke er et LAN, men et dataparty, siden det skjer så mye, mye mer enn bare det med nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...