Gå til innhold

Reise på LAN aleine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg drar på tg for å møte kjente, hadde nok ikke dratt dit uten å kjenne noen der...

 

tg er forresten data-party og ikke lan...

 

edit: man kan ta med pc`n inn og ut hele tiden hvis man vil, men hvorfor ta med pc`n når man skal sove??

når du har fått bånd kan du gå inn og ut så mye du vil, med nesten hva du vil...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Tror det kan bli veldig kjedelig... LAN er best sammen med gode venner

Enig.

 

Det første dataparty'et jeg var med på, hadde ingen jeg kjente.

Det var folk jeg kjente der, men ingen av de gode kompisene mine. (de begynte ikke å dra på dataparty før sent i 2003)

Jeg syntes det var skikkelig gøy, jeg.

Du kan jo selvfølgelig ha det morro der, men det er best om du tar med deg en kompis eller to til å dra med deg.

Lenke til kommentar

det har ett lan, jeg har lan på jobb også, dermed jobber jeg på ett lan :hm:

eller ikke...

 

tg er ett data-party med lan...

lan er bare en betegnelse på at det er nettverk(Local Area Network)

 

en bil har motor, men bilen heter ikke motor, motoren er bare en liten del av det, er det samme med tg, er mye som skjer utenom lanet,

men det hører hjemme i en annen tråd...

 

aleksanderrr: du kan kjøpe dags-billett ja, men da får du ikke plass til pc`n, du betaler det samme som vanlig billett og får igjen det samme - 100kr eller no...

 

dags-bilett, gjelder dagen, natten er forbeholdt deltagere...

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvor vant du er til å gjøre ting på egen hånd, hvor lett du har for å ta kontakt med andre og hvor mye morro du kan klare å finne på på egen hånd. Jeg tror at det kan være morro å dra på TG alene. Man møter mange bra mennskesker (noen idioter også) og hvis man er alene er det kanskje lettere å møte folk du ellers ikke ville tatt kontakt med. Har selv vært der alene ett år (1996) og hadde ikke noe problem med det. Det skal dog sies at jeg har vært der hvert år siden da, og alltid sammen med kompiser. Tror det kan bli lite å dra 2-3 sammen. Det beste er 4, så blir man ikke så lei av hverandre.

 

Men for all del, dra på TG. Det kommer til å bli like velkjent til neste år som alle andre år før det.

Lenke til kommentar

Tja om eg er vant til å gjøre ting på egenhånd, eg er vel på egenhånd store deler av fritiden min siden eg ikkje kjenner nokon med samme interesser som meg.

Men vist eg reiser aleine kommer eg nok til å sitte aleine å spille heile tida, forsåvidt deg eg gjør i fritida mi. Men eg kommer nok til å sove hos nokon kjente siden eg har hørt så mykkje fælt om å såve på TG.

Lenke til kommentar

er da ingenting galt med å lete i 20 min etter en plass på betongen, er du heldig får du ett mykt tre-gulv, hadde tre-gulv en natt i fjor, DET var godt, virket mykt og delig....

 

er ikke så veldig ille da, men husk å ta med ligge-underlag og evt. pute...

 

man drar ikke på tg for å leve i luksus....

Lenke til kommentar

Ser at du bare er 14 år. Alene på TG da? Ville aldri jeg gjort, kjedelig hvis du ikke kjenner noen heller, vi er nok ganske like egnetlig, for når jeg er hjemme spiller jeg stort sett på dataen, men når jeg kommer på lan og ikke kjenner noen er det dritkjedelig. Var på PolarParty, kameraten min dro hjem på dagen fordi han ikke orka mere, 3 timer senere dro jeg da jeg fant ut at å sitte alene der var kjipt!

 

EDIT: Men derimot en plass på hw-rekka hadde jo vært kult! :D

Endret av datating
Lenke til kommentar

tenkt meg på tg sjøl. og jeg kjenner ingen. første gang å, har noen "venner" som tror de kan mye om pc og utestenger meeg så jeg vil ikke ha noen av dem med..... hva er ei hw rekke???? en plass for de ensomme sjeler eller? går det å ta med laptop eller? lettere å transportere. bur ca en mil fra nærmeste menneske og gjør alt aleine på fritida mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...