absent Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har i det siste jobbet med en koselig liten side for en clan jeg og en venn driver bare på vås og morro (:!. Nå har jeg litt problemer med å få tilpassa en innholdsboks som du kan se på dette bildet. Problemet er altså den lille kanten som titter fram under det nederste hjørnet til venstre. Hvordan kan jeg få fikset dette? Her er for øvrig koden: (Har brukt ALA sitt eksempel på custom corners) HTML: <div class="Article"> <h2>Velkommen til de rosa kaninene!</h2> <div class="ArticleBody"> <p> Lorem dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nunc hendrerit pulvinar ante. Quisque eu diam eget lectus mollis interdum. Nunc imperdiet massa ac metus. Aliquam tempus, turpis ut facilisis iaculis, enim erat mollis purus, at fermentum nunc sem cursus tellus. Donec egestas laoreet dolor. Vivamus mauris elit, adipiscing ut, vestibulum eu, interdum placerat, enim. Nulla facilisi. Mauris congue dictum lorem. Mauris varius vulputate odio. Mauris faucibus. Nam placerat dignissim ligula. Vivamus lobortis consectetuer orci. Aenean mi tellus, vulputate quis, molestie in, ultricies eget, neque. Ut sed velit ac sem ullamcorper vestibulum. Duis sed sapien. </p> <p> Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nunc hendrerit pulvinar ante. Quisque eu diam eget lectus mollis interdum. Nunc imperdiet massa ac metus. Aliquam tempus, turpis ut facilisis iaculis, enim erat mollis purus, at fermentum nunc sem cursus tellus. Donec egestas laoreet dolor. Vivamus mauris elit, adipiscing ut, vestibulum eu, interdum placerat, enim. Nulla facilisi. Mauris congue dictum lorem. Mauris varius vulputate odio. Mauris faucibus. Nam placerat dignissim ligula. Vivamus lobortis consectetuer orci. Aenean mi tellus, vulputate quis, molestie in, ultricies eget, neque. Ut sed velit ac sem ullamcorper vestibulum. Duis sed sapien. </p> </div> <div class="ArticleFooter"> <p> Skrevet av <a href="#">provekanin</a>, 22. November 2004. </p> </div> </div> CSS: /*Classes*/ div.Article { background: url(images/corner_top_left.gif) top left no-repeat; width: 796px; margin: 20px 0 0 20px; } div.Article h2 { background: url(images/corner_top_right.gif) top right no-repeat; font-size: 1.3em; position: relative; right: -11px; } div.ArticleBody { background: url(images/corner_border_right.gif) top right repeat-y; position: relative; right: -11px; } div.ArticleFooter { background: url(images/corner_bottom_left.gif) bottom left no-repeat; position: relative; } div.ArticleFooter p { background: url(images/corner_bottom_right.gif) bottom right no-repeat; display: block; position: relative; right: -11px; } Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Feil link, eller er det bare jeg som ikke skjønte noe nå? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hehe, tror kanskje det var en liten feil link ja, så nemlig ikke så mye til noen runde kanter på noe bokslignende sak der nei Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) tror dette er bildet han prøvde å få fram: Endret 23. november 2004 av hockey500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå