Gå til innhold

Soldier of fortune 2 er så digg as!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-28 21:16, cbcb skrev:

Hva synes dere om soldier of fortune 2? jeg syns det er jela digg å spille multiplayer!

Har bare spillt det singel, og ble ganske skuffa, det er rett og slett kjedelig, så kjedelig at jeg nå har begynt å bruke cheat (russland), og det er det ekstremt sjelden jeg gjør. Artig "kroppsdel-effekter" ihvertfall da, kult med litt kvasi-realisme i det henseende.

AtW

Lenke til kommentar

pøh. singleplayer er noe av det bedre jeg har spilt i det siste. fiender som dukker ned i gresset og pælmer granater av diverse slag etter deg, one-shot-kills hvis du sikter litt bra.. generelt sett, veldig bra.

togstasjonen i praha var litt noldus, dog.. bare å traske bort til folk (som alle hadde ryggen vendt mot deg) og knive dem i nakken en gang.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-28 22:47, psilocybe skrev:

pøh. singleplayer er noe av det bedre jeg har spilt i det siste. fiender som dukker ned i gresset og pælmer granater av diverse slag etter deg, one-shot-kills hvis du sikter litt bra.. generelt sett, veldig bra.

Ja, er litt enig, AI er ikke verst folk lobber granater og slikt, men jeg ble fortsatt lei fort, tror kanskje det er for mange fiender eller noe, blir lei tilslutt. Pluss at noen av sekvensene er bare sjukt vanskelige og irriterende, feks når du sitter i helikopteret.

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 20:01, Timberland skrev:

5 schloty på at Duke Nukem Forever kommer til å bli så forsinka at de må lisensiere doom3 motoren for å holde grafikken up-to-date. Med forbehold om at spillet noensinne kommer ut.

Har du valuta fra Polen tilgjengelig da? :lol:

(er ikke schloty polsk valuta? husker ikke helt men...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei....

må få si at det var _DRIT_ gørr..

somoftest når jeg spiller enet? bra FPS game blir jeg fenget og må somoftes trekkes i seng av fattern.... men her satt jeg tilslutt å spilte halhvjertet med den ene handa og bare løp rundt på ****.. etter sånn ca 5-10 minutter.. er ikke god story eller gameplay..

karakter : 2-

beret

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 22:30, Trancton skrev:

Det mest engasjerende spillet jeg har spilt som er sånn delvis i FPS sjangeren er uten tvil Deus Ex! Gleder meg som en unge til oppfølgeren. Bedre dynamisk story Line finnes ikke, sykt bra! Ingen ting er gitt på forhånd!

Deus Ex er gøy ja, og det er mer en delvis fps i mine øyne, det er ikke SÅ voldsomt mye rpg i spillet, og storylinen er heller ikke superdynamisk, resultatet pleier å bli rimlig likt uavhengig av valg i de fleste tilfeller. Men det er skikkelig artig da.

AtW

Lenke til kommentar

Utrooooolig mange bugz! Kanskje ikke så store men det er nok til at det irriterer rævva av en..

AI'en er ikke mye å skryte av..detta kunne ha vært et skikkelig kongespell men neida. Fiender ser deg gjennom skillebretta på sjukehuset og de ser de gjennom gresset som om ikke det skulle vært der. SJUKT!

Lenke til kommentar

Spilt gjennom demoen jeg også. Konge grafikk, men en smule for vanskelig (har jeg virkelig så lite skillz etter årevis med gaming? :grin:). Kommer neppe til å skaffe meg fullversjonen, med mindre den kommer ramlende ned i hendene mine.

DOOM3-motoren kommer etter all sannsynlighet til å lisensieres ut til andre utviklere. Bare se på IDs tidligere motorer :razz:

Og en ting til.. Deus Ex er det beste spillet jeg har spilt :grin: Makan til involverende og direkte kongelig gameplay skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Det er allerede planer om en patch som skal fikse en rekke problemer med dette spillet.

Selv om PC Gamer UK nå nettopp ga det 90% og "Game of the Month", har karakterene jevnt over vært heller dårlige.

Bakgrunnshistorien til spillet er heller fantasiløst, samt at level-designet er dårlig (f.eks. i en bygning må man gjennomsøke mange titalls dører for å finne en åpen).

Kan nesten vedde penger på at SOF2 får 2 eller dårligere hos Gamer.no.

Eneste lyspunkter, etter min mening, er grafikken (med GHOUL 2), Random Mission Generator, AIen og multiplayeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...