cbcb Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hva synes dere om soldier of fortune 2? jeg syns det er jela digg å spille multiplayer! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 21:16, cbcb skrev:Hva synes dere om soldier of fortune 2? jeg syns det er jela digg å spille multiplayer! Har bare spillt det singel, og ble ganske skuffa, det er rett og slett kjedelig, så kjedelig at jeg nå har begynt å bruke cheat (russland), og det er det ekstremt sjelden jeg gjør. Artig "kroppsdel-effekter" ihvertfall da, kult med litt kvasi-realisme i det henseende. AtW Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 pøh. singleplayer er noe av det bedre jeg har spilt i det siste. fiender som dukker ned i gresset og pælmer granater av diverse slag etter deg, one-shot-kills hvis du sikter litt bra.. generelt sett, veldig bra. togstasjonen i praha var litt noldus, dog.. bare å traske bort til folk (som alle hadde ryggen vendt mot deg) og knive dem i nakken en gang. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 22:47, psilocybe skrev:pøh. singleplayer er noe av det bedre jeg har spilt i det siste. fiender som dukker ned i gresset og pælmer granater av diverse slag etter deg, one-shot-kills hvis du sikter litt bra.. generelt sett, veldig bra. Ja, er litt enig, AI er ikke verst folk lobber granater og slikt, men jeg ble fortsatt lei fort, tror kanskje det er for mange fiender eller noe, blir lei tilslutt. Pluss at noen av sekvensene er bare sjukt vanskelige og irriterende, feks når du sitter i helikopteret. AtW Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 SOF2 er bare nok en FPS klone basert på den meget utvannede quake3 motoren. Samme greia som RTCW, MOH:AA, JEDI KNIGHT2. Begynner å bli rimelig lei det der nå ! Skaff deg XBox og Halo, det er sinnsykt mye bedre enn SOF2 ! :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Tror det kan komme noen bra spill snart... Med motoren til Doom3, om den blir offentlig tilgjengelig. Lisens-greie, slik som Quake. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Det eneste FPS spillet som kan bli bra som kommer til pc er DUKE NUKEM FOREVER Det kan komme til å rocke hardt, men det er også en mulighet at det kan floppe... Ellers så kommer vel DOOM3 innen en 10års periode ca... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 5 schloty på at Duke Nukem Forever kommer til å bli så forsinka at de må lisensiere doom3 motoren for å holde grafikken up-to-date. Med forbehold om at spillet noensinne kommer ut. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 20:01, Timberland skrev:5 schloty på at Duke Nukem Forever kommer til å bli så forsinka at de må lisensiere doom3 motoren for å holde grafikken up-to-date. Med forbehold om at spillet noensinne kommer ut. Har du valuta fra Polen tilgjengelig da? (er ikke schloty polsk valuta? husker ikke helt men...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 hei.... må få si at det var _DRIT_ gørr.. somoftest når jeg spiller enet? bra FPS game blir jeg fenget og må somoftes trekkes i seng av fattern.... men her satt jeg tilslutt å spilte halhvjertet med den ene handa og bare løp rundt på ****.. etter sånn ca 5-10 minutter.. er ikke god story eller gameplay.. karakter : 2- beret Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 HVA!? Har SOF2 blitt sluppet?! jaja på med DC . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 praha var ganske døllt sted, men det tok seg opp når du kom ut fra hotellet og tøffet avgårde i truck'en og mounted-machinegunnet (i mangel av et bedre verb) biler og helikoptre for fote. :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jaja, runda SOF2 i dag, alt i alt en skuffende opplevelse, ganske god grafikk artig med blod og gørr osv, men skikkelig kjedelig gameplay, SoF var bedre. AtW Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det mest engasjerende spillet jeg har spilt som er sånn delvis i FPS sjangeren er uten tvil Deus Ex! Gleder meg som en unge til oppfølgeren. Bedre dynamisk story Line finnes ikke, sykt bra! Ingen ting er gitt på forhånd! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 22:30, Trancton skrev:Det mest engasjerende spillet jeg har spilt som er sånn delvis i FPS sjangeren er uten tvil Deus Ex! Gleder meg som en unge til oppfølgeren. Bedre dynamisk story Line finnes ikke, sykt bra! Ingen ting er gitt på forhånd! Deus Ex er gøy ja, og det er mer en delvis fps i mine øyne, det er ikke SÅ voldsomt mye rpg i spillet, og storylinen er heller ikke superdynamisk, resultatet pleier å bli rimlig likt uavhengig av valg i de fleste tilfeller. Men det er skikkelig artig da. AtW Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Utrooooolig mange bugz! Kanskje ikke så store men det er nok til at det irriterer rævva av en.. AI'en er ikke mye å skryte av..detta kunne ha vært et skikkelig kongespell men neida. Fiender ser deg gjennom skillebretta på sjukehuset og de ser de gjennom gresset som om ikke det skulle vært der. SJUKT! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har nettopp runda demon. Fikk ikke et bra inntrykk av å spille den. Møkkaspill synes jeg. (Hvis jeg kan stole på demoen da) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Spilt gjennom demoen jeg også. Konge grafikk, men en smule for vanskelig (har jeg virkelig så lite skillz etter årevis med gaming? ). Kommer neppe til å skaffe meg fullversjonen, med mindre den kommer ramlende ned i hendene mine. DOOM3-motoren kommer etter all sannsynlighet til å lisensieres ut til andre utviklere. Bare se på IDs tidligere motorer :razz: Og en ting til.. Deus Ex er det beste spillet jeg har spilt Makan til involverende og direkte kongelig gameplay skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Det er allerede planer om en patch som skal fikse en rekke problemer med dette spillet. Selv om PC Gamer UK nå nettopp ga det 90% og "Game of the Month", har karakterene jevnt over vært heller dårlige. Bakgrunnshistorien til spillet er heller fantasiløst, samt at level-designet er dårlig (f.eks. i en bygning må man gjennomsøke mange titalls dører for å finne en åpen). Kan nesten vedde penger på at SOF2 får 2 eller dårligere hos Gamer.no. Eneste lyspunkter, etter min mening, er grafikken (med GHOUL 2), Random Mission Generator, AIen og multiplayeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå