ggp Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har laget en test-design... Et problem er at jeg ikke kan css Men uansett så har jeg laget denne og jeg vil at dere skal gi din kommentar her Takker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Et problem er at jeg ikke kan cssSer ikke ut til at du kan HTML noe særlig heller ..du mangler ca. alt som kommer før og etter body, så jeg tror ikke jeg skal ta sjansen på å validere koden. Når det gjelder designet; OK farger, litt mørke, men det kan bli fint det og. Teksten ble litt for mørk (både i menyen og ellers). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Litt lite å kritisere, IMO. Dessuten bør du drite i tabell-layout og lære deg CSS og HTML sjøl Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Ikke mye å kommentere som andre og har sagt. Men noen tanker på det lille jeg har å si noe om: - font størrelsen virker litt liten - bakgrunnsfargen der du skal ha tekst syntes jeg var for mørk - logo-boksen og tekst-boksen som er over og under menyen har border, syntes dette passet dårlig inn Ellers mangler du viktige elementer i dokumentet ditt som <html> og <body>, samt hvilke doctype og charset du bruker. Dette er hvertfall hva tvunget doctype og charset ga som resultat: html validering Men, du må ikke gi opp av den grunn Du har, som alle andre måtte gjøre før deg, en del å lære. Bare ta en titt på sticky tråden øverst i forumet her Endret 22. november 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå