AMD@ProZac Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har i lang tid vurdert å kjøpe meg en PDA. Problemet mitt er å finne riktig modell og til riktig pris. PDA må ha: Trådløs nettverk (slik at jeg kan koble meg på det trådløse nw på skolen) Muligheter for MS Office (Word, PP, Excel etc..) Gode utvidelsesmuligheter (minne) Støtte for blåtann Muligheter for pw beskyttelse (i tillfelle jeg mister den) MP3-spiller Må få plass i en jakkelomme Mindre viktige egenskaper: Spill Kamera Jeg er litt usikker på om jeg vil ha mobiltelefon på PDAen, har hørt det koster skjorten, hva anbefaler folk? Håper folk kan hjelpe meg litt og gi meg noen gode tips. Jeg er også ute etter mest for pengene, så dersom jeg kan spare noen tusen, så er jeg villig til forkaste noen av "må-ha" egenskapene. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Qtek 9090. Kan ikke forstå annet enn at det er den du leter etter. Den er kanskje litt dyr da, men finner du et godt tilbud med abbonnement får du den til i overkant av 5000kr. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Qtek 9090 koster jo skjorta... men det er klart, skal du ha mobiltelefon, er ikke valgene så voldsomt mange, nemlig Qtek 9090 eller HP iPAQ 63xx. Dropper du derimot telefon-biten åpner det seg en verden av muligheter. Jeg ville tatt en titt på Dell Axim modellene. Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Men har Axim-modellene alt det andre (Office, mp3, trådløst nettverk osv..)? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Alle pda'er som jeg har kjøpt har iallefall mobile office på seg... Mp3 avspilling funker i mediaplayer, som er integrert med pocketpc. Wlan må du nesten se på modellen, finnes ofte en billig versjon uten wlan og BT, og en med... Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vil absolut anbefalle Dell Axim X30 - denner har integrert wlan og blåtann, 624 Mhz prosessor.. Er super fornøyd med min i hvertfall Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Anbefaler HP rx3715...siden jeg har denne selv... Sinnsykt bra.... Får til og med inn Age of empires på den :!: Eneste kjipe er at den koster over 4k Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Får til og med inn Age of empires på den :!: Det kan du på alle Pocket PC'er i salg idag... Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva med en Fujitsu Siemens Pocket Loox 420 ? Ligger rett i overkant av 3000.- Wlan og bt. Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tenker på en Fujitsu Siemens Pocket Loox 720 selv. Faren min har en Dell axim x30, den er super den, men mangler ting som: kamera, FC kort og skjermen til Loox'en er bedre. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ville valgt Qtek 9090 eller Sony Ericsson P910i. P910i har litt mindere av utstyr. Den skal ha Word Exel mm, men jeg har ikke funnet det noe sted ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå