Gå til innhold

Rå julegave til 16.000,-

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvordan han, 'grunnet pengemangel', kan selge en maskin som Alienware ikke har begynt levering på ennå. (Area-51M 7700 er lansert, men kommer ikke før i Januar.) Det ser ut som om noen bare har tatt alle toppvalgene fra Alienware og lagt inn til salgs. Dette ville kommet på godt over 30K levert til Norge. Tipper denne annonsen er tull.

Lenke til kommentar

Det er strengt talt lett å skaffe en like bra desktop billigere, for det er det det er. En desktop pakket inn i et svært lite kabinett.

Etter min mening skal en bærbar inneholde en mobile cpu og støye lite og ha god batteritid.

Men det er en super maskin da. Slår alt annet som kan kalles bærbar maskin.

EDIT: Acer ferrari er vel på høyde når jeg tenker meg om...

Endret av OgnOmm
Lenke til kommentar

ordet "bærbar" kommer virkelig til sin rette med dette monsteret av en pc (altså "såvidt" du klarer å bære det). tror ikke det er tingen du tar med deg på tog, fly, forelesning,parken,lesesalen osv.

eneste bruksområdet er hjemme hvor du også har en stasjoner eller at du drar den med på Lan. (og hvor mange lan treff er du på i løpet av et år?)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan han, 'grunnet pengemangel', kan selge en maskin som Alienware ikke har begynt levering på ennå. (Area-51M 7700 er lansert, men kommer ikke før i Januar.) Det ser ut som om noen bare har tatt alle toppvalgene fra Alienware og lagt inn til salgs. Dette ville kommet på godt over 30K levert til Norge. Tipper denne annonsen er tull.

Maskinen er kommet ut, datoen på alienware for 51m- 7700'en er bare for dem som bestiller online, man kan kjøpe den 7700'ern hvis man er i Usa, enten hos Alienware, ellers hos alienware forhandlere. Kjøpte 5500-ern der for en mnd siden, og kunne fått kjøpt den andre toppmodellen der og, men den var for dyr da =/ dette her er nå da en super rå bærbare da ;) sammenlign den med feks Acer ferrari 3200 til 17000 tusen . trenger jeg si mer ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...