gspr Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.militaryphotos.net/forums/viewtopic.php?t=30510 Er bare ikke en 37 meter lang "laser space battle station" alle gutters drøm? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Er det slik at alle skal skrive det første som står på ønselista si? Jeg liker å være realistisk Jeg ønsker meg ny hardisk. Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 så gspr, hva skal du med en laser som ble bygd for å skyte ned raketter? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 så gspr, hva skal du med en laser som ble bygd for å skyte ned raketter? Kanskje pappan hans ble drept av kommunistene Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Tsk, tsk, tsk... folk eier ikke fantasi mer Natrium: Hvis du faktisk ser på siden jeg linket til, er det en sovjetisk romstasjon. Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Han jeg quota skrev jo at det var en laser. Kommunister= russere. Russere har masse atomvåpen. Noe må man jo ha i hagen for sikkerhet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er det slik at alle skal skrive det første som står på ønselista si? Jeg liker å være realistisk Jeg ønsker meg ny hardisk. Jeg ønsker meg en ny kontorstol av skinn Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: kjæreste. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: kjæreste. Det er noe som står øverst hos alle det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå